מוטי ששון במסר חריף לגנץ ולנתניהו: "המערכות משותקות והתושבים סובלים"

ראש עיריית חולון פרסם הבוקר (רביעי) פוסט חריף, שעות לפני תום המנדט, שבו פנה לגנץ ונתניהו: "מערכת בחירות שלישית תביא אותנו לסף אסון ברמה הלאומית"

פורסם בתאריך: 20.11.19 11:56

בעקבות המו"מ התקוע בהרכבת קואליציה, וחילופי ההאשמות בין בני גנץ לבין בנימין נתניהו שעות לפני תום המנדט, יצא ראש עיריית חולון, מוטי ששון, במסר חריף אל השניים: "גלו אחריות ועצרו את המפולת".



בפוסט שפרסם הבוקר (רביעי) ששון בדף הפייסבוק שלו, הוא פנה אל השניים וקרא להם להימנע מבחירות שלישיות ולהקים ממשלת אחדות.

"26 שנים אני ראש העיר חולון ולאורך כל הדרך הקפדתי שלא להתערב בענייני הפוליטיקה הארצית ולא להתבטא בעניינים אלו – אך הפעם איני יכול לשתוק עוד", כתב ששון, "המציאות מחייבת כעת לומר דברים נחרצים וברורים: מערכת בחירות שלישית תהיה בכייה לדורות למדינת ישראל ולתושביה".

בהמשך כתב ששון כי "בשנה האחרונה אני וחבריי ראשי הערים יושבים בשקט וממתינים בדריכות שתוקם ממשלה סוף סוף אך לשווא. המערכות משותקות, החלטות לא יוצאות אל הפועל, התושבים סובלים ועדיין אין ממשלה בישראל".

"בנימין נתניהו ובני גנץ אני פונה אליכם ממשלת אחדות היא צו השעה. הניחו בצד את שיקולי האגו והפוליטיקה הקטנה ואל תאפשרו לקטר הבחירות לצאת למערכה שלישית והרסנית למדינה היקרה שלנו".

ששון הוסיף כי "מעולם לא היו המערכות הממשלתיות משותקות כפי שקורה בשנה האחרונה. אפשר להקפיא פעילות למשך חודשים בודדים – אי אפשר לשים מדינה שלמה במצב של המתנה לכל כך הרבה זמן בגלל שיקולים פוליטיים".

בסיום הפוסט חתם ששון את דבריו בפנייה אל שני הפוליטיקאים הבכירים על מנת יעשו כל מאמץ להקים עוד הערב ממשלה: "גלו אחריות ועצרו את המפולת! מערכת בחירות שלישית תביא את כולנו לסף אסון ברמה הלאומית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. ש

    למה לשמאלן הזה שמזמן היה צריך להפסיק להיות ראש העיר נגמרה הסבלנות שההזוים השמאלנים שלא לא הפכו להיות ממשלה שילכו הביתה שילכו הביתה ויקחו גם אותו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר