עמית ורביד
עמית ורביד

תלמידים למען רביד שנכוותה בכל גופה: "בפורים חשבו שהפנים שלי מסכה"

איך הצליחה תלמידת יב' באורט חולון לסחוף אחריה את כל בית הספר כדי לעזור לרביד בת ה-15, שנכוותה בכל גופה?

פורסם בתאריך: 25.11.19 17:17

בזכות ילדה אחת מחולון, בית ספר שלם התגייס כדי להתרים כספים ולסייע לנערה שנכוותה בדרגה קשה.



רביד סולם בת ה-15 מרמת גן שנכוותה קשה בתאונה לפני כ-12 שנה, הכירה את עמית ברכה, תלמידת יב' מאורט חולון, דרך האינסטגרם, ולמרות היותן זרות לחלוטין, בין השתיים נוצר מיד חיבור מיוחד.

רביד סובלת מכוויות ב-95 אחוז מגופה ולצורך הטיפולים המורכבים והשיקום הממושך, נאלצה משפחתה לעבור לארצות הברית. לפני כחמש שנים חזרה רביד יחד עם בני משפחתה לארץ, חסרי כל, לאחר לא נותר להם כסף בשל מימון הטיפולים היקרים והשהות בחו"ל. כעת, לאחר שהתמקמו ברמת גן, בני המשפחה צריכים לבנות את חייהם מחדש.

כששמעה עמית ברכה מחולון על מצבה של רביד, היא החליטה להתגייס לעזרתה. עמית פנתה לרכז השכבה בבית הספר, עם הרעיון לקיים אירוע התרמה למען רביד, ותוך זמן קצר, האירוע החל לקרום עור וגידים.

ביריד ההתרמה, שיתקיים ב-22 בדצמבר באורט חולון, יהיו דוכנים, הופעות לייב של זמרים, והפנינג ענק של דוכני צמות, מגנטים ועוד. כל הכספים שייאספו באירוע הם קודש לתרומה למען  רווחתה הכלכלית של רביד ומשפחתה. תלמידי אורט חולון מזמינים את כל תושבי העיר להגיע לאירוע.

 

במפגש עם עמית בביתה של רביד, מתגלה נערה מלאה בשמחת החיים, שלמדה להתמודד עם מצבה המאוד לא פשוט. "לרוב מתייחסים אליי בסדר, כנערה רגילה. גם בבית הספר לא נותנים לי הקלות. כמובן שיש גם אירועים יוצאי דופן. כמו באירוע של מתנדבי מד"א, שאחת המתנדבות צעקה 'אימל'ה'. אפילו אני נבהלתי מהצעקה שלה, אבל מיד חייכתי. היא הרי לא מכירה אותי".

"היה אירוע נוסף בחג פורים, חלק מהאנשים במסיבה חשבו שהפנים שלי זה בעצם תחפושת. אבל אילו מקרים נדירים ולרוב אני זוכה לאהבה מרוב האנשים".

רביד שחולמת להיות זמרת, חולמת להתגייס ללהקה צבאית ומקווה שעד אז תספיק לבקר  ביורו דיסני.

"זו הייתה הלידה השלישית שלי. רביד ילדתי האהובה נולדה במשקל של 3,250 גרם. המלאכית הגיחה לעולמי ואת השם שלה בחרתי עוד לפני שהריתי", מספרת אמה של רביד איילת מוכתר.

איילת מספרת על המסע המפרך שעברה עם רביד לאחר התאונה. "זכיתי להיות כאימא זו שתלווה אותה במסע, תהווה עוגן עבורה ותילחם על חייה. היום, בזכות רביד שלי, אני זוכה לתקן את מידותיי, את חיי ושאיפותיי. אני לומדת להכיר בצרכיי וחלומותיי. מודה ומוקירה את הטוב שיש מסתכלת על חצי הכוס המלאה, ומודה לאל.

"חיי מלאים בשלושה ילדים מופלאים. יחד כולנו עושים מסע חיים יד ביד עם המשפחה הקרובה ואנשים נפלאים הנשזרים בחיינו. אנו מבקשים את עזרתכם ותרומתכם למען בית עבורנו. שבת שלום עם ישראל יקר ותודה לכולם על האהבה העצומה".

גם עמית מצטרפת לבקשה ומזמינה את כל תושבי חולון להגיע  ביום ראשון, 22 בדצמבר, ליריד ההתרמה שייערך בין השעות 17:00-21:00. "תושבי חולון ידועים בהתגייסותם למען הזולת – אנא הגיעו ותרמו למען רביד", מבקשת עמית.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

2 תגובות
  1. נמרוד

    מרגש לקרוא על רביד האמיצה. שאפו לעמית שיזמה והגתה את הרעיון. אירוע חשוב ביותרוכל הכבוד לאורט חולון ולכל התורמים באמרוע. אני אבוא

  2. זאב

    כל הכבוד לכולכן וכולכם……על הנתינה האמיתית. מרגש. …. ורביד שהלואי שמצבך ישתפר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר