חולוןניה וילאמס (משמאל) צילום עודד קרני
צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל

הנהלת הפועל חולון נלחמת באלימות: כוכב הקבוצה שנחשד בתקיפת אוהדים שוחרר מהסגל

בעקבות התקרית האלימה שחקן הכדורסל לאטביוס וויליאמס שוחרר מהסגל. הנהלת הקבוצה: "לא תהיה אלימות מכל סוג שהוא - גם על חשבון ההצלחה המקצועית של הקבוצה"

פורסם בתאריך: 27.11.19 11:53

האוהדים הוותיקים של הפועל חולון בכדורסל, אלה שיכולים להשוות בין העבר להווה יודעים בבירור: להצהרות של ההנהלה הנוכחית בראשות הבעלים שלמה אייזיק והיו"ר איתן לנציאנו, שמבהירה כי לא תסבול אלימות מכל סוג שהוא מכל כיוון שהוא – יש קבלות.



אתמול (שלישי) שוחרר מהקבוצה הסנטר האמריקאי לאטביוס וויליאמס, כוכבה הבולט של חולון העונה, אחרי תקרית עם אוהדים בסיום משחק ההפסד לנהריה במוצאי השבת האחרונה ברגע גמר הגביע. במסגרת מאבק ההנהלה נגד אלימות, אין בחולון מי שלא זוכר את ניפויו של גלן רייס ג'וניור בעקבות תקריות והתנהגות לא הולמת וגם את העובדה שהוא הוחזר למשחק אחד ונופה בהמשך מסגל הקבוצה לגמרי.

בעבר, ליוו את משחקי חולון לא מעט תקריות אלימות ששיאן היה פציעתו של המאבטח במשחק מול הפועל ירושלים מחזיז שנזרק מיציע הקבוצה. גם שחקני עבר כמו קני ("אנימל") באניסטר, שהתקוטט בקרב אגרופים מול גרג קורנליוס ממכבי ת"א, אדי פליליפס או ארל ויליאמס בזמנו – נגררו ללא מעט תקריות.

ההחלטה של הנהלת חולון להיאבק באלימות היא דרך ושיטה, וחובה להעריך ולהוקיר אותה. בחולון מבהירים בכל הזדמנות כי "לא תהיה אלימות מכל סוג שהוא – גם על חשבון ההצלחה המקצועית של הקבוצה".

הניפוי של וויליאמס הוא החלטה ערכית נכונה ונבונה, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהיא מהווה פגישה מקצועית קשה בקבוצה. ויליאמס, שחקן ציר מעולה ששולט בצבע, העניק לחבריו מרחב תימרון מצוין בזכות השמירה עליו והשליטה שלו בכדורים החוזרים. וויליאמס היה עד עתה השחקן הטוב ביותר של חולון העונה, ואחד הבולטים בליגה כולה.

המספרים שלו אומרים הכל: בשישה משחקי ליגה עד כה העונה, רשם וויליאמס ממוצעים למשחק של 14.3 נקודות, 74 אחוז מהשדה, 9.7 ריבאונדים ומדד 22.3 ב-25 דקות בהן שותף בממוצע מדי משחק. הוא הוביל את הליגה באחוזי קליעה מהשדה, ודורג רביעי במדד הריבאונדים בהתקפה (4.0) ובהטבעות (1.7).

בהודעה לתקשורת, נמסר מהפועל חולון: "בעקבות האירועים במוצאי שבת האחרון ולאור חקירת המשטרה וצילומי האבטחה, הוחלט במועדון לשחרר את השחקן. לצערנו, השחקן עבר על הקוד האתי של המועדון מה שלא הותיר ברירה אלא לשחררו לאלתר".

בחולון מבהירים עוד כי יפעלו בכל הכוח למניעת אירועים דומים בעתיד: "כמו כן, הקבוצה מתכוונת לפעול ביד קשה מול אוהדים שינהגו באלימות, הן מילולית והן פיזית. מי שזאת תהיה דרכו, יופעלו נגדו כל האמצעים העומדים לרשות המועדון על פי החוק, לרבות הרחקה ממשחקי הקבוצה".

עוד לפני כן ועם היוודע דבר התקרית, הודיעו בחולון כי "הנהלת הקבוצה מגנה באופן נחרץ התנהגות ואירועים מסוג זה, ותטפל במקרה ביד קשה. לא ניתן שאירועים מסוג זה יחזרו. אנו בהנהלה עושים לילות כימים למען הצלחת המועדון והפיכתו למועדון מוביל בכדורסל הישראלי, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות, אבל בשום פנים ואופן לא נסכים שאירועים כאלו יהיו מזוהים עם המועדון, על כל המשתמע מכך".

חובה להדגיש כי להנהלת חולון יש עדיין אפשרות לחזק את הקבוצה במקום וויליאמס ולאור העובדה שלקבוצה יש משחקים הן באירופה והן בליגה, חובה לעשות זאת ובהקדם האפשרי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר