צילום אילוסטרציה: Evgeny Atamanenko / shutterstock.com

החורף מגיע: מזג אוויר סוער בדרך לחולון

הלילה הגשם אמנם חזר, אבל בימים הקרובים לא יהיה שינוי ניכר במזג האוויר עד שהגשמים יחזרו ובגדול

פורסם בתאריך: 2.12.19 14:17

לאחר היובש שפקד את האזור בשבועות האחרונים, הגשם חזר לביקור קצר הלילה. תושבי חולון התעוררו היום (שני) לבוקר רטוב, שלא נראה בשבועות האחרונים והיבשים למדי שפקדו את החודש הראשון של עונת הגשמים. במהלך הלילה ירדו באזור 6 מ"מ של משקעים אשר כבר הספיקו להתייבש.



במהלך הבוקר כבר התבהרו השמיים ומזג האוויר נעשה שמשי. מזג האוויר השמשי ימשיך ללוות את האזור גם במהלך הימים הבאים, אך יחד עם זאת צפויה ירידה קלה בטמפרטורות.

מחר (שלישי), ייעשה מזג האוויר מעונן חלקית עם טמפרטורות נוחות, של 22 מעלות בשעות הצהריים. ביום רביעי ימשיך להיות מזג אוויר נוח ומעונן חלקית ללא שינוי בטמפרטורות.

אולם ביום חמישי יחזור הגשם לביקור עם כמות צפויה של 60 אחוז משקעים וירידה בטמפרטורות. ביום שישי ושבת ייעשה מזג האוויר מעונן חלקית וקריר ללא משקעים. בתחילת שבוע הבא הגשם צפוי לחזור ובגדול, וככול הנראה נחזה במערכת חורפית נאה שתכלול לפחות 70 אחוז משקעים.

כבר לפני תחילת עונת המשקעים, החלה עיריית חולון לבדוק את פתחי הניקוז ולנקותם מפני גופים זרים הגורמים לסתימות. בחורף בשנה שעברה התחוללו מספר אירועי הצפה בעיר במוקדים שונים, לרבות רחוב ההסתדרות וכיכר סטרומה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר