גנב אופניים

מי הוא גנב האופניים המסתורי בשכונת ח-501 בחולון? I צפו בתיעוד:

תושבים מתלוננים על גל גניבות אופניים חשמליים מבנייני המגורים. בכל המקרים מתואר דפוס פעולה דומה. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 9.12.19 12:07

תושבי שדרת המגדלים בשכונת ח-501 בחולון, מדווחים כי מאז סוף השבוע האחרון פוקד את השכונה גל פריצות, שככול הנראה מבוצע על ידי אותו אדם.

על פי דיווחים שהגיעו הבוקר (שני) ל"השקמה חולון" נגנבו אופניים חשמליים מתוך חדרי המדרגות שבבניינים השונים. נכון לשעות אלה דווח על ארבעה מקרי גניבה לפחות אשר התרחשו במספר בניינים בשכונה מאז יום שבת.

בכל המקרים שהתושבים מתארים, נראה דפוס פעולה דומה, בהם בחור צעיר נכנס אל תוך חדר המדרגות של הבניין ומוציא את השלל שגנב, מבלי לעורר כל התנהגות חשודה ומבלי שהוא נתקל בכל הפרעה.



אחד מתושבי השכונה העלה אתמול לרשת החברתית סרטון מיום שבת בצהריים בו נראה בחור צעיר גונב אופניים מתוך אחת הקומות של הבניין ברחוב דגניה 2. לאחר פרסום המקרה ברשת החברתית. התברר כי מדובר רק בקצה הקרחון ולמעשה היו עוד פריצות נוספות.

כך קרה אתמול באחד הבניינים שברחוב היינץ כהן. אחת הדיירות סיפרה ל"השקמה חולון" כי בשעות הבוקר נגנבו האופניים החשמליים של בעלה. "בבוקר בשעה שבע ורבע הגנב ראה את בעלי מתפלל ועלה אל הקומה הראשונה", מספרת אחת הדיירות, "בעלי השאיר את האופניים צמוד לבית לאחר מכן יצא לפזר את הילדים בבתי הספר עם האוטו".

כשחזר לאחר שעה אל הבית, גילה כי האופניים נעלמו ממקומם. "בשעה שמונה בבוקר הוא קלט שהאופניים לא נמצאים ליד הדלת. פנינו אל הוועד לפתוח את המצלמות ולראות את זה. הגנב לא היה כזה חכם, הוא הראה את הפנים שלו ועבר דרך המעלית כאילו כלום, זה מפחיד לראות שהוא עושה את זה לאנשים".

גם זה אינו המקרה היחיד שבוצע באותו פרק זמן. בבניין אחר ברחוב דגניה בוצעה פריצה נוספת במהלך מוצאי שבת. "במוצאי שבת מישהו נכנס לבניין. בתוך אחת הקומות הייתה עגלה של סופר עם בגדים חדשים", מספרת אחת השכנות. מסתבר ששכנה ערכה קניות כמה שעות קודם והוא לקח משם את הבגדים.

מבירור "השקמה חולון" עולה כי הוגשה לפחות תלונה אחת למשטרה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפה חברת השמירה של חולון שגובה מיכל דירה כסף על שמירה. הכל שקר וכזב סתם גובים כסף על שמירה.
    צריך לבטל את כל הקומבינות של הרשיות והעיריות.

  2. מרי

    גם לנו בקרית שרת בחולון, גנבו אופניים חשמליים. לא דיווחנו מתוך חוסר אמונה במשטרה להשקיע מאמצים באיתור האופניים או הגנב. זה קרה לפני בערך חודש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר