"ומה עם משקפי השמש?" –התגובה שהפתיעה את נהג המונית שהחזיר תיק עם 60 אלף שקל

משה ברקת, נהג המונית שעובד בחולון ובת ים, לא מצטער שהחזיר לנוסעת תיק מלא בשטרות של 100 דולר, אבל קצת מאוכזב מהתגובה

פורסם בתאריך: 10.12.19 18:17

נהג המונית משה ברקת לא מצטער לרגע. ביום שישי האחרון קיבל ברקת הזמנה לנסיעה מרחוב ביאליק שבבת ים לכיוון בית החולים איכילוב שבתל אביב. אל המונית שלו נכנסה אישה מבוגרת וזוג צעיר שאינו דובר עברית. לאחר שהשלושה ירדו מהמונית, המשיך ברקת לקחת נסיעות נוספות באזור בת ים וראשון לציון, ורק אחרי שיצא מהרכב גילה תיק שחור במושב האחורי עם דולרים בשווי של כ-60 אלף שקל.



"יש לי תחנת מונית וירטואלית באזור חולון ובת ים", מספר הנהג, בעל תחנת "מוניות ברקת". "לפעמים קורה ששוכחים אצלי משהו במונית, אבל דבר כזה עוד לא קרה לי. כשפתחתי את התיק גיליתי שטרות של מאה דולר, מסודרים בחבילות. עצרתי בצד, התקשרתי לאישתי ומיד החלטנו להחזיר את התיק לבעליו".

ברקת הצליח לאתר את בעלי התיק, ונסע לבית החולים איכילוב כדי להחזיר להם אותו. אבל אז הוא התאכזב מהתגובה. "נסעתי להחזיר להם, והבחורה הצעירה קיבלה את התיק והודתה לי בקרירות והתכוונה ללכת", הוא מספר, "ניסיתי להסביר לה בעדינות שלפחות תשלם לי משהו סמלי רק על הנסיעה הנוספת, והיא אמרה שהיא לא יכולה לקחת מהדולרים, כי כסף שמיועד לטיפולים. בסוף היא הלכה לבנקט והוציאה סכום סמלי ומסרה לי".

ההתנהגות הקרירה גרמה לברקת לחשוש שאולי הבחורה שפגש לא מסרה את התיק לנוסעת המבוגרת שהייתה איתה, והוא החליט להתקשר אל הנוסעת המבוגרת יותר, בעלת התיק, שאישרה כי האבדה נמסרה לה, ואז שאלה: "היו שם גם משקפי שמש, ראית אותם במקרה?". השאלה הכעיסה את ברקת: ״אמרתי לה: תגידי לי, את רצינית? תודה רבה ושלום".

אבל למרות האכזבה מהתגובה, ברקת לא מצטער: "הרבה שאלו אותי למה החזרתי את התיק, ואמרו לי שאני טמבל, אבל אני לא מצטער לרגע. אם לא הייתי מחזיר איך הייתי ישן בלילה? זה חינוך שקיבלתי בבית", הוא אומר, "ככה זה גם בכביש. גם אם מישהו עוקף אותי ברחוב ולוקח במקומי נסיעה, אני מאמין שזה לא היה צריך להיות שלי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

4 תגובות
  1. 1

    טוב… הכל הגיוני. הוא חשב שצריך לקבל כסף, הן לחוצות (טיפול רפואי), ואולי גם לא מאוד חביבות. במקביל, פרט לתיק, איבדה המבוגרת גם את משקפי השמש שלה. ניסתה למצוא אותם. זה כל הסיפור.

  2. קטי

    הכסף מיועד לטיפולים רפואיים.מי שהמליץ לנהג לשמור את הכסף לעצמו מקווה שימצא יום אחד את קרוב משפחתו זקוק לניתוח או טיפול רפואי שקופת חולים או מדינה יסרבו לממן.דבר נוסף- זאת חובתו של הנהג להחזיר את החפצים האבודים כולל משקפיים.אין כאן שום מעשה גבורה.לשלם לנהג על הנסיעה שביצע לאיכילוב כמובן חלה על הנוסעת..עדיין לא מבינה מדוע הוא נפגע מהתגובה..הוא עשה את מה שחייב כל אדם לעשות.

  3. אבי

    פרייר עכשיו תמשיך לחשוב כל החיים מה האיתה עושה עם הכסף לא תשכח עד למוות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר