העונש בביה"ס היסודי: השערים ננעלים והתלמידים המאחרים נותרים בחוץ ללא השגחה

כבר חודש שהתלמידים המאחרים מבית הספר היסודי בחולון נאלצים להמתין בחוץ, למרות מזג האוויר והקרבה לכביש. בעקבות פניית "השקמה חולון" הורה משרד החינוך להנהלת בית הספר לחדול מהענישה שהונהגה בבית הספר

פורסם בתאריך: 22.12.19 12:04

הורים לילדים בבית הספר היסודי כצנלסון בחולון זועמים: הנהלת בית הספר הורתה לסגור את שערי בית הספר בשעה 08:00 בבוקר, כך שהילדים המאחרים נותרים בחוץ, ללא השגחה עד לפתיחת השערים בשעה 08:30. וכך, באחרונה נראו ילדים רבים עומדים וממתינים בחוץ כשהם ללא השגחה.

בעקבות פניית "השקמה חולון" הורה משרד החינוך להנהלת בית הספר להפסיק עם הנוהג ולפתוח את השערים גם לילדים המאחרים. "מעתה שערי בית הספר לא יהיו יותר סגורים", כך הודיע משרד החינוך בתגובה, והוסיף כי "כל ענישה אסור שתבזה את התלמיד או שתפגע בשלומו. לכן לא נוקטים בענישה שכזו".



לפני כחודש, בטרם שמשרד החינוך התערב בשיטת הענישה הנהוגה בבית הספר היסודי כצנלסון, החליטה ההנהלה על סגירת השערים כך שהתלמידים המאחרים נאלצו להמתין בחוץ, חשופים ולא מוגנים. ההורים ששמעו על ההחלטה זעמו, וטענו כי היא התקבלה ללא כל היוועצות עמם.

בנוסף, טוענים ההורים כי לאחר סגירת השערים נשלח המאבטח בבית הספר לערוך סיור, כך שגם הוא לא היה בסמוך לילדים שמתינו לפתיחת השערים. "הילדים התחננו שיפתחו להם את השער", מספר אב לתלמיד בבית הספר, "הם עמדו בחוץ כשהם חשופים לפגעי מזג האוויר, ובנס אף ילד לא נדחף לכביש ונפגע בתאונת דרכים".

עוד מוסיפים ההורים כי "מה היה קורה אם פדופיל היה ניגש לילד ומפתה אותו? הענישה הזאת הייתה עלולה לפגוע באחד הילדים". כאמור, בעקבות פניית "השקמה חולון" הורה משרד החינוך לחדול מנעילת שערי בית הספר מדי בוקר.

מעיריית חולון נמסר בשם מנהלת בית הספר: "יום הלימודים מתחיל בשעה 08:00 ובאי בית הספר יכולים להיכנס אליו עד השעה 08:10. משעה זו ועד שעה 08:20 איש הביטחון מבצע סריקה כחלק משמירה על ההגנה וביטחון התלמידים. הכניסה מתאפשרת שוב מהשעה 08:20 ואילך. הנהלת בית הספר תדאג שאיש הביטחון יצא לסריקה מאוחר יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

תגובות

4 תגובות
  1. הורה אחראי

    לא יאמן. במקום לדאוג איפה יעמדו הילדים כשהם מאחרים- תעירו אותם עשר דקות קודם או תעמדו איתם כשהם מאחרים!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש לא הגיוני ,שהתלמדים יהיו מחוץ לבית ספר עצמו….
    אם רוצים שיהיו מחוץ לכיתה ,הם צרכים להיות בתוך הבית ספר ולא מחוץ לבית ספר….

    *הרי אם יקרה לאותם ילדים משהו (בגלל שלא הכניסו אותם לבית ספר ),זאת תהיה רשלנות של הנהלת הבית ספר ,שתצטרך לתת את הדין על הרשלנות הזאת….

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה עונש קל למדי
    תהייה מורה ואז תבין בעצמך .
    לבזות מורה זה כן מותר ????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר