נתינה מכל הלב
צילום אילוסטרציה: wk1003mike / Shutterstock.com

על הנפלאות: הפעילים והמתנדבים שמפיצים אור

חילוץ גור החתולים, לוחמי האש שהדליקו נר ראשון עם ילדי החינוך המיוחד, ומרפסת התרומות: מקבץ של מעשים טובים לכבוד החג

פורסם בתאריך: 23.12.19 17:46

הערב (שני) יודלק הנר השני, כאשר עשרות פעילים ומתנדבים מחולון, מדליקים נרות ומחלקים סופגניות לתלמידים, קשישים ולתושבים בודדים. לכבוד החג "השקמה חולון" עם כמה מהמעשים הטובים שיארעו בימים האחרונים.

תיעוד: כך חולץ גור החתולים שנפל לתוך מיחזורית

בערב חמישי האחרון, יצאה שירלי לב ציון, תושבת חולון, לקחת את בתה לחוג, ונתקלה באימהות ובנות שעומדות ליד מיחזורית זכוכית שמתוכה בקעו יללות בכי של גור חתולים שנפל פנימה. שירלי מיד התקשרה למוקד העירוני כדי לחלץ את הגור המסכן. "התקשרתי לזרז את העניין ותוך 10 דקות הגיע הלוכד המקסים של העירייה וחילץ את החתול המבוהל".

 

לוחמי האש מדליקים נר ראשון עם ילדי החינוך המיוחד

יו"ר ועד העובדים של כיבוי אש חולון זיו כהן יצא עם כבאים מחולון להדליק נר ראשון של חנוכה בבית ספר לחינוך מיוחד "עוז" בשכונת ג'סי כהן בחולון.

מכבי אש מדליקים נר ראשון

מרפסת התרומות לנזקקי בעיר

בפוסט שהעלה הרצי טלמון, מתנדב מוכר בחולון, הוא מספר על מרפסת שבה ניתן להשאיר תרומות וסלי מזון לנזקקים בעיר. אך מוסיף שלצערו יש מישהו שמנצל זאת לרעה. וכך הוא כותב: "אנשים טובים, במפקדה יש מרפסת מקורה, שנועדה לתרומות ובה אני משאיר סלי מזון עבור אנשים שצריכים. לאחרונה נגנבו מהמרפסת מוצרים שהיו מיועדים למקומות מסוימים – בבקשה להשאיר תרומות רק לאחר תיאום איתי".
לתיאום ניתן להתקשר לטלמון בטלפון שמספרו: 052-6265151.

ארוחה חגיגית לחיילים בעוטף עזה

תושבת חולון יוליה רחמים, הידועה כ"אמא של החיילים בחולון" ארגנה בשבוע שעבר ארוחה לכל חיילי הגדוד שמוצבים בגבול רצועת עזה. היא גם דאגה למשלוח של עשרות חבילות מפנקות. בפוסט שהעלתה כתבה: "לחיילים היקרים שלנו, לכל מי שנמצא בגבולות ארצנו ועומד על המשמר, לאלה שנמצאים בפעילות מבצעית ושומרים יום ולילה – שיהיה לכם חג שמח, בריאות, אושר, אהבה, רעות, שגשוג והצלחה. והעיקר – שתחזרו הביתה בשלום".

תרומות ארוחות

דואגים לארוחות שישי למשפחות נזקקות

חווה בן משה, תושבת חולון, נוהגת יחד עם חברים טובים, לדאוג לארוחות חמות לליל שישי לעשרות משפחות נזקקות, בשיתוף פעולה עם בעלי מסעדות ומאפיות בעיר. בפוסט מרגש היא מודה לכל אותם אנשים טובים: "יש לי כל כך הרבה להודות לכם אנשים יקרים ובעלי לב ענק. תודה על תרומתכם למען האחר בכל דרך שהיא בכל ימות השבוע", כך כתבה.

"תודה על העברת הבגדים על מנת שנוכל להעביר למשפחות יקרות. תודה על המצרכים האוכל המבושל, מגשי העופות, החטיפים, המתוקים והעודות וכל מצרכי המזון שאתם מעבירים אלינו מכל הלב והנשמה", היא הוסיפה, "תודה לירקנים, לבורקס בבא, ולכל המאפיות והעסקים שתורמים ככל האפשר. בזכותכם אנחנו אנשים טובים יותר שמצליחים לראות את האחר ולהעלות חיוך על פניהם של המון משפחות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר