דורון גבאי מנהל קאנטרי בריזה

מגיל 16 בבריכה: המציל שהפך למנהל הקאנטרי "בריזה"

דורון גבאי מונה למנהל קאנטרי קלאב בריזה. לתפקיד מנהל אגף הספורט מונה עצמון קצב, ואוהד פוגלמן כמנהל ברכת נופשונית

פורסם בתאריך: 3.1.20 09:56

עם תחילת שנת 2020 החברה לבידור ולבילוי חולון מינתה בעלי תפקידים חדשים לניהול מרכזי החברה בחולון: דורון גבאי מונה למנהל קאנטרי קלאב בריזה, אוהד פוגלמן כמנהל ברכת נופשונית ועצמון קצב מונה למנהל אגף הספורט.



דורון גבאי שמונה למנהל קאנטרי קלאב בריזה, הגיע לחברה לפני 11 שנים בתור מציל. בהמשך עבר לעסוק בתפקידי ניהול בחברה, ובתפקידו האחרון ניהל את ברכת נופשונית בקריית בן גוריון.

גבאי שגדל בקריית שמונה ניהל במשך כמה שנים בריכת שחייה באילת, ולפני יותר מעשור החל לעבוד כמציל בחברה לבידור ובילוי בחולון. "מגיל 16 אני בברכות שחייה", מספר גבאי. "בתור ילד הייתי שוחה פעמיים ביום ואני מאוד קשור אל תחום השחייה. הספורט הזה חשוב לי מפני שהוא מאוד בריא".

לקראת כניסתו לתפקיד החדש גבאי סימן לעצמו כמה מטרות. "האתגר מבחינתי הוא להחזיר עטרה ליושנה. להחזיר את המקום הזה למה שהיה. קודם כל בריזה זה מועדון מינויים בלבד. ההשקעה פה צריכה להיות באוכלוסייה של הלקוחות שלנו מעל ומעבר, ובכך למעשה לייצר פה מועדון ברמה מאוד גבוהה, עם דגש על תחזוקה, ניקיון וסדר. בריזה הוא מקום עם פוטנציאל שלא ראיתי בשום מקום".

את גבאי יחליף אוהד פוגלמן בניהול בריכת נופשונית, שימשיך במקביל את תפקידו כמנהל מרכז ספורט קציר עד למינוי מנהל חדש. לתפקיד מנהל אגף הספורט של החברה מונה עצמון קצב, ששימש כמנהל תחום חינוך גופני.

מנכ"ל החברה מר שמשון חן, ברך על המינויים וציין כי "מדובר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אין לי ספק כי נחישותם וניסיונם העשיר יתרמו משמעותית לפעילות המרכזים תחת ניהולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר