חולון בהצפה: כבישים נחסמו לתנועה, שלוליות ענק ברחובות ובבית החולים I צפו:

גשמים עזים באזור המרכז: שלוליות והצפות בצומת חולון וברחבי העיר. בצומת חולון תועד חילוץ של נהגת שרכבה הוצף. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 4.1.20 13:01

עדכון אחרון: 4.1.20 17:00

הצפות ושלוליות ענק בחולון בעקבות הגשמים העזים שירדו החל מהבוקר (שבת). מזג האוויר החורפי חזר ביום חמישי, כאשר בעקבות הגשמים נסגר לתנועה רחוב הלוחמים. לאחר הפוגה קלה החלו הבוקר גשמים במרכז הארץ, עם יותר מ-70 אחוז של משקעים.

בעקבות ההצפות ושלוליות הענק שנוצרו במחלף וולפסון לכיוון צפון דווח על עומסי תנועה כבדים. עומסי תנועה כבדים היו גם במחלף השלום לכיוון דרום. כמו כן, מחלף יוספטל לכיוון דרום נסגר בעקבות הצפה של גשר יוספטל, אולם נפתח לתנועה לאחר הפוגה בגשמים.

בנוסף, צומת חולון נסגר לתנועה בעקבות ההצפות, וכן הרחובות ההסתדרות, הלוחמים והפלד. גם כיכר סטרומה שעברה שדרוג וחידוש – הוצפה גם היא. חלק מהרחובות נפתחו לתנועה לאחר הפוגה קלה מהגשמים, אולם רחוב הפלד מכיוון תמנע ורחוב הלוחמים נותרו סגורים.



בצומת חולון חולצה נהגת שנתקעה בשלולית ענק, על ידי כוחות הצלה וכיבוי אש שהגיעו למקום. מדוברות מחוז דן בכיבוי אש נמסר כי "לוחמי האש נקראו במהלך השבת לאירועי חילוץ מרכבים עקב הצפות שפקדו את המחוז בחסות מזג האוויר הקיצוני".

צוות לוחמי האש מתחנה אזורית חולון, בהם זיו כהן, יוני אוחיון וערן ריצקר, בפיקודו של רס"ר ערן ריקצר, הצליחו לחלץ את הנהגת.

ממד"א נמסר כי הנהגת, כבת 60, נפגעה במצב קל ופונתה לבית החולים. באותו הצומת, מרכב נוסף חולצו אישה וצעיר שנפגעו באורח קל ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

חובשת בכירה במד"א טל אללוף-מרמלשטיין סיפרה: "כשחלפתי עם האמבולנס סמוך לצומת חולון אזרחים סימנו לי לעצור והובילו אותי למקום שממנו ראיתי שני רכבים עם נוסעים שלכודים בהצפה. לוחמי האש שהגיעו למקום חילצו את נוסעי הרכב והעבירו אותם אלינו לבדיקות רפואיות. הנוסעים היו רטובים וסבלו מסימני פגיעת קור קלה. שניים מנוסעי אחד הרכבים, אישה וצעיר, לא נזקקו לפינוי לבית החולים, ואישה כבת 60 שהייתה ברכב השני פונתה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים".

צפו בחילוץ הנהגת בצומת חולון:

״הסרטון פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".

המרכז הרפואי וולפסון בחולון הוצף שבילי הכניסה ומחלקות האשפוז בקומת הקרקע. בעקבות ההצפות נוצר צורך מיידי לפנותם על מנת לוודא שהפעילות השוטפת לא תיפגע.

הצוותים הטכניים ביחד עם חברי הנהלת בית החולים הגיעו במהלך השבת, על מנת לפנות את המים ולמזער ככל שניתן נזקים אפשריים. הודות לפינוי מי הגשמים ובחיזוק האיטום בכל המקומות הנדרשים, המרכז הרפואי ממשיך בפעילות שוטפת ותקינה.

כך נראה אזור בית החולים וולפסון:

״הסרטון פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".

כך נראה רחוב הפלד בחולון:

צילום: באדיבות דוברות משטרת מרחב איילון

 

שכונת תל גיבורים:

 

שכונת תל גיבורים:

רחוב הלוחמים:

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

שנקר פינת קלישר:

 

״התמונה בכתבה פורסמה והופצה ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".

 

 

 

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר