ששון
צילום: ראובן קפוצינסקי

בכמה נמכר בניין מפלגת העבודה בחולון שגרם לפרישתו של מוטי ששון מהמפלגה?

אחרי עשרות שנים כחבר מפלגת העבודה, בהן 27 שנים כראש עירייה, הודיע ששון על פרישתו בעקבות מחלוקת בינו לבין ח"כ עמיר פרץ

פורסם בתאריך: 7.1.20 11:24

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הכה בהלם לא מעט מאנשי מפלגת העבודה לאחר שהודיע על פרישתו לאחר עשרות שנים. הרקע, כך מתברר, נעוץ בחוסר שביעות רצונו מיו"ר המפלגה ח"כ עמיר פרץ ובמחלוקת שנוצרה סביב מכירת מבנה המפלגה בחולון.

במקביל לשאלה האם מפלגת העבודה תתמזג עם סיעת מרץ לקראת הבחירות קרובות, אתמול (שני) נודע כי ששון, מי שהיה אחד מראשי הערים המזוהים ביותר עם מפלגת העבודה, ביטל את חברותו במפלגה. יחד עם ששון פרש גם סגנו זוהר נויימרק.



ששון גדל בתוך המפלגה והיה פעיל בה הרבה לפני שהשתלב בפוליטיקה המקומית בחולון. בזמן שבערים רבות עברו הפוליטיקאים המקומיים להתמודד מטעם רשימת עצמאיות, ששון המשיך בכל 27 שנותיו כראש עירייה להתמודד מטעם רשימת העבודה בלבד.

בסביבתו של ששון הסבירו כי פרישתו מהמפלגה הגיעה בעקבות אכזבה מח"כ פרץ, וכן מכך שהוחלט למכור את בניין מטה מפלגת העבודה ברחוב ארלוזורוב בחולון, זאת חרף התנגדותו של ששון. לפי גורמים המעורים בנושא, המבנה הוותיק אשר מזוהה עם ששון ופעילי המפלגה בחולון נמכר תמורת 16 מיליון שקל, זאת חרף ההתנגדות שהביעו אנשי המפלגה בחולון.

"מוטי חבר מפלגה כמעט 60 שנה, כבר בתור נער הוא היה פעיל בעבודה", הסביר גורם בסביבתו הקרובה של ששון, "את המבנה בחולון בנו מכספי הוותיקים ואין לו תחליף. הקשר עם מפלגת העבודה תלוי באנשים הוותיקים ויש למבנה הזה ערך סנטימנטלי. במפלגת העבודה ראו את הכסף ומוטי ראה את השורשים".

עוד הוסיפו גורמים בסביבתו של ששון כי "מוטי ששון ועמיר פרץ היו חברים טובים עוד מהתקופה שהיו בכפר הירוק, אבל מוטי לא יכול היה לראות איך הכסף בא לפני הסנטימנטים. לכן הוא פרש עכשיו, כאקט של מחאה".

ממוטי ששון לא התקבלה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    מי רכש את המבנה של מפלגת האבודה בחולון ? סיכוי סביר שהוא מקורב למפלגת האבודה .

  2. מארק

    מה….! על מכירת המבנה פרש, אבל להשאר חבר המפלגה אחרי אסון אוסלו? מוערך כראש עיר אבל לא שונה משמאלני מצוי! הכסף לפני החיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר