בכוח הרצון: הכדורגלן טל בן חיים מגיע להרצאה על הבר בחולון

בגיל 37 שחקן נבחרת ישראל שזכה לשחק בפריימר ליג יוצא בסדרת הרצאות על סיפור חייו: כיצד ניתן להגשים חלום למציאות

פורסם בתאריך: 12.1.20 15:44

בגיל 37, לאחר ששיחק במועדונים הנחשבים בליגה האנגלית וכקפטן נבחרת ישראל, הכדורגלן טל בן חייים, שכיום משחק בבית"ר ירושלים, יוצא בסדרת הרצאות בהשראת סיפור חייו, תחת הכותרת: "בכוח הרצון – איך לשחק את החיים אחרת", ובשבוע הבא הוא יקיים הרצאה על הבר גם בחולון.



טל בן חיים כבש יעדים רבים בכדורגל העולמי והגיע לשיאים מכובדים עבור כדורגלן ישראלי. הוא זכה לשחק בפריימר ליג, הליגה הטובה בעולם במועדונים המובילים באנגליה, בצ'לסי, תחת המאמן המוערך ז'וזו מוריניו ואף שיחק במדי הקבוצה בגמר ליגת האלופות, וכן בקבוצות מנצסטר סיטי ווסטהאם.

בארץ בן חיים שימש כקפטן נבחרת ישראל ואף זכה באליפות המדינה עם מכבי תל אביב, והוא נחשב לסגן שיאן ההופעות עם מדי נבחרת ישראל עם 96 הופעות. כיום הוא משחק כבלם בבית"ר ירושלים ובמקביל פותח בסדרת הרצאות, שבה יספר על הדרך שבה הצליח להגשים את חלומותיו למציאות. את ההרצאה הראשונה בסדרה הוא בחר לקיים בחולון בבר קרלה ברוני.

במהלך הרצאתו ישתף בן חיים את הקהל בסיפורו האישי, כמי שגדל בישראל והצליח לשחק בכדורגל האנגלי. בן חיים  יספר על התובנות שצבר במהלך שנות הקריירה שלו, ישתף את הקהל ברגעים הקשים והמאמצים שעבר ויסביר  איך ניתן להגשים חלום ולהפוך אותו למציאות.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר