רואה חשבון ביום והקמע של הפועל חולון בלילה: הכירו את פיי ג'יי טייגר

רואה החשבון מור עובדיה מספר איך הפך לקמע של הפועל יונט חולון, שלא מפסיק לשגע את היציעים

פורסם בתאריך: 17.1.20 09:53

הוא מלהיב את השחקנים, מקפיץ את היציעים, מסתחבק עם האוהדים, מזיע על הפרקט בלי סוף ומשגע את היריבים. ביום הוא רואה חשבון ובערב הוא הקמע של הפועל חולון בכדורסל. תכירו את מור עובדיה, או בשם הבמה פי ג'יי טייגר, קמע הקבוצה כבר שש שנים.



עובדיה, בן 35, הוא כאמור רואה חשבון במקצועו. אחרי יום העבודה בחולצה מכופתרת, הוא פושט אותה ולובש במקומה את הבובה המנומרת כקמע של הפועל יונט חולון. כיאה לקמע, הוא לא מפספס אף משחק.

מור נולד וגדל בחולון, סמוך לאולם הפחים, אולם הכדורסל המיתולוגי של הפועל חולון. כבר בילדותו היה אוהד מושבע של הקבוצה ומכיתה ב' החל לשחק כדורסל בקבוצת הילדים והנוער שלה, עד לגיוסו לצבא. בסיום שירותו הצבאי החליט להתעסק בתחום הפיננסי, הוא עבד בעבודות מזדמנות ואהב לחשב כמה הרוויח. דבר הוביל לדבר, הוא למד ראיית חשבון והחל לעבוד בתחום.

סיפור הקמע החל בשלהי שנת 2013. אוהד הקבוצה קנה תחפושת של נמר ותפקד בתור הקמע לכמה שבועות, עד אשר חלה והציע לעובדיה להחליפו. עובדיה לא היסס ונכנס לדמות בכל הכוח. הוא ייצר את הדמות ואת התנועות של הנמר לאחר שחקר וצפה בתוכניות ריאליטי בארצות הברית, על קמעות של קבוצות ספורט. עד מהרה החליט שזה הדבר הבא עבורו ולמרות שלא מדובר בעבודה של ממש, הוא משקיע בעניין לא מעט זמן.

מור, איך משלבים את עניין הקמע עם העבודה?

"היו לא מעט פעמים שחשבתי שכדאי להתמקד בלימודים, כי זה היה אינטנסיבי מדי. מצאתי את עצמי בימים שבהם בקושי הספקתי להגיע למשחק כי למדתי למבחנים, אבל אז אמרתי לעצמי שאלו כמה שעות שאני חייב להיות בהן. זה הרבה יותר ממשחק כדורסל. אתה רואה את האנשים סביבך, את האנרגיה שלהם, את המסירות שלהם ואת החלק שלי בדבר גדול, בתוך קבוצה שעושה לאנשים טוב על הלב. הקמע עצמו הופך להיות חלק מהקבוצה ומריעים לו, ואין תחושה שמשתווה לזה״.

בוא נדבר על הבובה הזו. היא כבדה, מסורבלת, מחניקה.

"נכון. בובת הטייגר היא כבדה, העבודה היא קשה, קשה לנשום ומזיעים בתוכה, אבל אני נהנה מכל רגע. זה כיף, כי מותר לך לעשות מה שאתה רוצה. אתה רץ וקופץ. אני חוזר בלילות גמור כי אני גם אחרי יום עבודה שבה ראיתי כל היום מספרים, ואז אני כמה שעות בתוך בובת הנמר, כך שאני ממש סחוט. אבל אתה מתמלא, קורה לך משהו שהוא לא רגיל, זו חוויה ואני אוהב את העבודה. אני משחק עם ילדים, מותר לי לגחך עם ראש העיר או להביא כאפה לשופט. הנמר יכול להשתטות יתר על המידה וזה מקובל".

עד כמה הריח בתוך הבובה קשה?

"מסתדרים עם הכל. מזיעים המון בתוך הבובה, אבל מייד אחרי יש מקלחת. בוא נאמר שאני לא נכנס למיטה ככה, אחרת אמצא את עצמי על הספה".

לפני שבוע הפתיע עובדיה את בת זוגו, אותה הכיר דרך משחקי הכדורסל, כששלף טבעת באמצע היכל הטוטו בחולון והציע לה נישואין בהפסקה שבין הרבעים במשחק מול מכבי תל אביב. במהלך ההצעה אמר עובדיה: "האהבה שלנו ללא תנאים, כמו הקבוצה, לא אנטוש ולא תצאי לי אף פעם מהראש, את הלב שלי צבעת סגול, למענך אתן הכל. שירי קוצ'י, אהובה שלי, יפה שלי, האם תינשאי לי?". שירי חרוש כמובן אמרה כן.

עובדיה: "אנחנו מכירים 18 שנה. הכרנו בבית ספר קוגל ממש ליד אולם הפחים. אני שיחקתי כדורסל בהפסקה ועף לי הכדור לידה, כשהיא ישבה בספסל עם חברותיה. מהר מאוד הפכנו לחברים. כמו הקבוצה עברנו הרבה גלגולים. כשהכרנו הבילויים שלנו היו לנסוע עם הקבוצה למשחקי חוץ הזויים, כשהקבוצה הייתה לא משהו. היינו בעפולה, בחבל איילות, כל מיני כאלה".

צפו בהצעת הנישואים:

איך היא מתמודדת עם זה שאתה גם נמר?

"היא חיה איתי את זה. גם מכירים אותה מהמשחקים וסביב הקבוצה ראש העיר, הבעלים ועוד הרבה אחרים. יצא ממש סימבולי כזה שהכל בחולון".

לדברי עובדיה, את הצעת הנישואין הוא תכנן מראש: "זה מתוכנן ממש עם כל עולם הכדורסל. גדי הדובר, איש תקשורת, מנכ"ל, מנהל שיווק, די-ג'יי, הווידאו באולם, מינהלת הליגה, ערוץ הספורט, חברים ומשפחה שהיו ביציע והיא לא ידעה עליהם עד ההצעה. היא הייתה בשוק באמת ועכשיו אנחנו מתכננים את החתונה, בנוכחות השחקנים כמובן".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר