איך הפכה איילת שקד למוקד הסערה בישיבת המועצה? I צפו:

בגלל חברת הכנסת מטעם הימין החדש: יו"ר הבית היהודי בחולון, חבר המועצה שלומי תמם, תקף בחריפות את חבר המועצה מיקאל בוזגלו, שלא נשאר חייב. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 3.2.20 13:52

ישיבת המועצה שהתקיימה אמש (ראשון), הייתה מנומנמת, עד שלקראת סופה יצא יו"ר הבית היהודי בחולון, חבר המועצה שלומי תמם, במתקפה חריפה נגד חבר מועצה מיקאל בוזגלו. הסיבה: הפגישה בין בוזגלו לשרת המשפטים לשעבר, חברת הכנסת איילת שקד.

"זכור את אשר עשה לך עמלק", כך פתח את דבריו תמם, והוסיף: "ישנם חברי מועצה שחושבים שיוכלו לבנות את עצמם על ידי זלזול באחרים, אז לא ידידי, כדי לבנות את עצמכם אתם צריכים לעבוד בשביל התושבים בשביל שייתנו את אמונכם בקלפי".

לאחר מכן הסביר תמם: "מר מיקאל בוזגלו היקר התפקד לליכוד. זכותו להשתתף בפרימרייז לראשות הרשימה, אבל במקביל הוא גם פנה לאיילת שקד והציע לה לעזור בבחירות למפלגת ימינה. לכאורה צעד מבורך אם כוונותיו היו טהורות, אבל אז הוא היה פונה אליי, כראש סיעת הבית היהודי בחולון, אלא שהוא פנה לאיילת וטען שיש לו אנשים והוא רוצה לסייע לימינה, וכאן  אני מזהיר את חברי מהליכוד, אתם יודעים שצריך ללכת עם נעלים גבוהות, היזהרו מגיס חמישי".

לאחר שתמם השמיע את טענותיו הקשות, בוזגלו ניסה להגיב לדברים אבל אז הודיע ראש העירייה, מוטי ששון, על נעילת הישיבה. בוזגלו זעם: "מוטי נתן לתמם לגיטימציה לזרוק שקרים לחלל האוויר ולא טרח להפסיק אותו,  לא הוא ולא חברי המועצה ניסו להפסיק את הרפש והשקרים שיצאו מפיו של תמם, אבל כשאני רציתי להגיב על הלינץ'. מוטי סגר את הישיבה ויצא מהמועצה".

צפו בעימות בישיבת המועצה:

 

 

כמו כן, מסר בוזגלו בתגובה לדברים: "הופתעתי לשמוע את דבריו של תמם. הוא אמר בצורה נחרצת ואף דאג להקריא את הדברים מדף שהכין מבעוד מועד עם כל הטענות השקריות. תמם  אמר  שאני הוא זה שפנה  לאיילת שקד והציע לעזור לה בבחירות. זאת למרות שמעולם לא פניתי  ביוזמתי לח"כ שקד. מטעמה פנו אליי בבקשה לסייע.  תמם  אמר עליי גיס חמישי והשתמש  במטפורות עלובות, ירודות ושקריות. פניתי לתמם ואמרתי לו שעליו לבדוק הדברים, שהיה כאן מעשה חמור, גם מצד ראש העירייה שנתן במה בישיבת המועצה לטענות שקריות ומנגד לא איפשר לי להגיב. אתמול נתתי לתמם הזדמנות לרדת מהעץ שעליו הוא טיפס, ודרשתי ממנו לפרסם התנצלות עד השעה 22:30, אבל הוא לא עשה דבר". בוגלו הוסיף כי ישקול כיצד לנהוג בעקבות הדברים.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר