דיכאון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

בעקבות קשיים כלכליים: אב לילדה בת חמש מאיים בהתאבדות

בני משפחתו של תושב חולון חוששים שיפגע בעצמו בעקבות המצוקה אליה נקלע לאחר גירושיו, וקוראים לעזרה

פורסם בתאריך: 4.2.20 14:05

בני משפחתו של צעיר משכונת תל גיבורים מאוד מודאגים. לטענתם בן המשפחה נקלע לקשיים כלכליים בעקבות סכסוך עם גרושתו מאיים לשים קץ לחייו בעקבות החובות שהוא מתמודד עמם.

אחותו מספרת כי בני המשפחה מקיפים אותו ומנסים לשמור עליו, אך מלאי חששות. "אחי עם קשיים כלכליים בעקבות סכסוך עם גרושתו ורוצה להתאבד", אומרת האחות, "הוא כבר אמר נואש. כל רכושו וחשבונו עוקלו בגלל החובות".



מדובר בגבר בשנות ה-30 לחייו, אב לילדה בת חמש שהתגרש לפני כשלוש שנים. "הוא לוקח את הילדה שלו בת החמש פעמיים בשבוע, בשבת שנייה ובחגים", מספרת האחות ומוסיפה כי בעקבות הגירושים הוא מתמודד עם קשיים רבים והתנכלות מצד גרושתו.

"למרות שהוא עובד הוא סובל מקשיים כלכליים רבים", ממשיכה האחות, "אחי נמצא במצב רגשי לא טוב. הוא ממש שבור. בשבוע שעבר הוא רצה להוציא כסף ואז הוא גילה שכל חשבונו מעוקל. עכשיו יש לו בעיה להביא את הילדה אליו, הוא לא יכול לקנות לה אוכל. הוא גם לא יכול לשלם חשבונות חשמל וארנונה או שכר דירה. אחנונ מדברים איתו ומנסים לעזור לו אבל הוא במצב נפשי לא טוב".

"כרגע לא ידוע לנו מה יקרה בחודש הבא והאם יוכל להמשיך להתגורר בדירה ששכר. לנו לא נותר אלא לפנות לתושבים ולבקש שיעזרו לנו בכל מה שאפשר, אם במזון, כסף או כל דבר שיעמיד אותו על הרגליים.

לתרומות ניתן לפנות בטלפו שמספרו: 054-3042012.



תגובות

3 תגובות
  1. אמת

    גם הנשים הגרושות לא במצב טוב יותר…רבות מהן במצב כלכלי קשה ביותר…והן לא מוצאות מוצא

  2. ה

    מאחלת שיתחזק באמונה שכל מבורא עולם ושיהיה לו כוחות וסבלנות גם אם ייקח 5 שנים לעמוד על הרגליים אבל חלילה לא להתאבד חס ושלום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר