הנתיב החסום ברחוב ברקת

על אף ההבטחות: הנתיב המרכזי עדיין חסום עקב העבודות שיותר מחצי שנה מתעכבות

כבר יותר מחצי שנה שהנתיב ברחוב ברקת חסום לתנועה, בעקבות העבודות שלא התחילו. כמו שזה נראה הנהגים ימשיכו לסבול מפקקים ועומסי תנועה כבדים

פורסם בתאריך: 5.2.20 11:07

עומסי תנועה, נהגים זועמים ותושבים מתוסכלים: נתיב הנסיעה ברחוב ברקת עדיין סגור בעקבות עבודות שכבר יותר מחצי שנה אינן מתבצעות. זאת, על אף ההבטחות כי יש כוונה להתחיל בהן.

"אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, אבל אנחנו ממש לא צוחקים. איך אפשר לראות נתיב שלם בציר מרכזי בעיר חסום בגלל עבודות – אבל איש לא עובד במקום כבר יותר מחצי שנה?". התלונות האלה כנראה מוכרות לכם. הן נשמעות פעם אחר פעם מתושבי שכונת נווה רמז, ממנויי קאנטרי בריזה הסמוך ומתושבי חולון שעוברים במקום ומגלים כי נתיב שלם ברחוב ברקת דרומה חסום לתנועה עקב עבודות, אלא שהעבודות לא מתבצעות כבר יותר מחצי שנה. זאת, כפי שפורסם כאן בהרחבה ב"השקמה חולון".



יצוין, כי למערכת "השקמה חולון" מגיעות תלונות רבות בנושא. תחילה נמסר מהעירייה כי ישנם מספר אישורים להשיג וכי העבודות יחלו בימים הקרובים, אבל דבר לא קרה במשך חודשים רבים. לאחר מכן נמסר כי יש להפנות את הטענות לתאגיד המים מי שיקמה.

את התושבים זה לא ממש מרגיע. "אנחנו לא מבינים מה זה הזלזול הזה?", טוען אחד התושבים, "המצב בלתי נסבל ונמשך כבר יותר מחצי שנה. בכל בוקר אנו נתקלים במצבה עלובה, לא יותר".

תושב אחר טוען כי "אין אישורים לעבוד? אין אפשרות לבצע בינתיים את העבודות? אז שיורידו את הגידור, יכסו את הבורות ויפנו את הציר. לא רק שיש עומסי תנועה בעקבות חסימת הנתיב, גם חסמו ולקחו לא מעט מקומות חניה באזור, שממילא סובל ממצוקת חניה. זה פשוט זלזול בתושב וחוסר אכפתיות".

"אמרו לי שראש העירייה צועד בקביעות במתחם גודלה הסמוך", אומרת תושבת האזור, "איך הוא לא רואה מה קורה 15 מטרים ממסלול ההליכה שלו? הרי זה נמשך כבר יותר מחצי שנה".

מתאגיד מי שיקמה חולון נמסר בתגובה: "לא עבדנו תקופה כי המתנו לאישורים מגורמים שונים. כעת, לאחר שקיבלנו את כל האישורים בהתאם לאישורי המשטרה והעירייה חזרנו לעבוד ביום ראשון, ואנחנו ממשיכים בקצב לסיים את החלק האחרון בפרויקט הדחיקה של הקו המאסף החדש".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר