מזעזע: מי השליך פגר של כלב בשקית זבל ליד פח האשפה?

מראה מזעזע ברחוב אהרונוביץ בחולון מתווסף לשורה של מקרי התעללות והרעלת חתולים, שהובילו לפתיחת חקירה משטרתית

פורסם בתאריך: 24.2.20 11:00

תושבים מחולון הזדעזעו: פגר כלב הוכנס לתוך שקית זבל שהושלכה ליד פח אשפה. "גם לחיות המחמד שלנו מגיע להיקבר בצורה מכובדת וראויה ולא כך", אומר תושב העיר שנתקל במראה הקשה.



במהלך סוף השבוע נדהמו הדיירים ברחוב אהרונוביץ למראה עיניהם, כאשר הבחינו בשקית זבל גדולה ובתוכה פגר כלב שהושלך בסמוך לפח האשפה. הדיירים התקשרו למוקד העירוני, ששלח בעקבות הפנייה את השיטור העירוני.

"איך אפשר לזרוק כך כלב שמת, באמצע הרחוב עטוף בשקית אשפה וזרוק על המדרכה כאילו זו אשפה ביתית? זו פשוט אכזריות לשמה", אומר אחד הדיירים, "גם לחיות המחמד שלנו מגיע להיקבר בצורה מכובדת וראויה".

חלק מהדיירים טוענים כי הם מתקשים להתאושש מהמראה הקשה. "נקרע לי הלב וקשה לי מאוד להשתחרר מהמחזה הזוועתי הזה".

חשוב להבהיר: כאשר כלב מת, על בעליו למסור אותו לכלביה העירונית – שם הם נדרשים על פי תקנות המשרד להגנת הסביבה, לקבור או לשרוף את הפגר במקום שנקבע על ידי הרשות המקומית.

 

מקרה הפגר שהושלך מתווסף לשורה של מקרי התעללות וחשד להרעלת חתולים בחולון, שבעקבותיהם פתחה המשטרה בחקירה, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".



לאחר פתיחת החקירה נמסר ממשטרת מרחב איילון, כי החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, על חשד להתעללות בחתולים ברחוב סוקולוב בחולון, במסגרת החקירה, צוות משטרה שהגיע למקום קיבל פרטים על חתולים גוססים ומתים שנמצאו ברחוב וברחובות הסמוכים. בשלב הזה ידוע למשטרה על כ-10 חתולים שעברו התעללות, מתוכם שישה שמתו.

בעקבות מקרה הפגר שהושלך נמסר ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות התעללות בבעלי חיים ולכן פתחה בחקירה יזומה של מקרים אלו".

תגובות

תגובה אחת
  1. סוזי

    אני לא מתפלא למה העונש של הקורונה והממשלה לא יציבה. ההתעללות שסל אנשים בבעלי חיים חסרי ישע.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר