בהלת הקורונה: מקומות הבילוי בחולון נסגרו

סוגרים את העיר: "מקווים שהממשלה תסייע לבעלי העסקים" I צפו:

ההנחיות החדשות על סגירת מקומות הבילוי והפנאי הותירה את בעלי העסקים מבולבלים ומאוד חרדים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 15.3.20 13:44

ברחובות חולון הבוקר (ראשון) נרשמה תנועה דלילה מאוד, בעקבות הודעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמש על סגירת כל מקומות הבילוי, הקניונים, המסעדות ובתי הקפה. ההודעה עוררה דאגה רבה בקרב בעלי העסקים בעיר, שרבים מהם לא בטוחים כי ישרדו את משבר הקורונה.



חולון התעוררה הבוקר למצב בלתי מוכר לחלוטין וחוסר וודאות. הרחובות ריקים ובעלי עסקים מודאגים, לאחר שאמש פרסמה הממשלה הגבלות נוספות כחלק מן המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, לפיהן נסגרו כל עסקי הבילוי והפנאי עד להודעה חדשה: מסעדות, קניונים ומרכזי קניות, תיאטראות ובתי קולנוע, חדרי כושר וברכות.

בפארק פרס ובמתחם לה פארק, שבימים כתיקונם נמצאים בתפוסה מלאה, אי אפשר היה שלא להבחין בהשלכות מצב החירום אמש, כאשר המקומות היו ריקים לחלוטין כמו ביום כיפור.

כך נראה מתחם לה פארק אמש:

 

בעלי העסקים במקום נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה ולספוג נזקים כלכליים שכרגע לאף אחד עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם.  "אנחנו ממלאים את הנחיות משרד הבריאות, במטרה להגן על האזרחים כדי למנוע את ההתקהלויות. אנחנו רוצים לשמור עליהם ועל העובדים". מסר לה"שקמה- חולון" ברנרדו בלחוביץ', הבעלים של מסעדת סילו הפועלת במתחם לה פארק. "כרגע כל העובדים שלנו נמצאים בחופשה ללא תשלום ומחכים להנחיות".

בהלת הקורונה

מתחם לה פארק. צילום: שוקי בן יוסף

לדברי בלחוביץ', המשבר רחוק מלהסתיים. "זה הולך להיות ארוך, ולהערכתי מצב החירום יימשך כמה שבועות ואולי אפילו עוד ילווה אותנו במשך כמה שנים טובות", הוא אומר.

"מדובר במשבר כלכלי שייקח שנים והוא לא ייגמר כשהבידוד יסתיים. יש פה מצב של חוסר ודאות, ויהיו עוד הרבה פיטורים בארץ שישפיעו על כולנו", מוסיף בלחוביץ'. "כולי תקווה שהמדינה תדע לעזור לעסקים הקטנים שהם הכוח המניע שלה. שיידעו לעזור להם בתשלומים, בהקלות והטבות על מנת שיצליחו לעבור את התקופה הזו. שיכולה להימשך תקופה ארוכה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר