גישה נוחה למחלף יוספטל

פרויקט פינוי-בינוי הענק ביוספטל צובר תאוצה

החברות לוינסקי-עופר וקרסו נדל"ן הודיעו על כוונתן לבצע פרויקט פינוי-בינוי ביוספטל עם 1,480 יחידות דיור. לעירייה, מתברר, אין מידע על כך

פורסם בתאריך: 18.7.17 15:33

החברות לוינסקי-עופר וקרסו נדל"ן דיווחו לפני מספר ימים לבורסה לניירות ערך על חתימת הסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי גדול באזור מחלף יוספטל בחולון. הפרויקט המתוכנן כולל הריסת 15 בניינים ישנים והקמת 1,480 דירות, כלומר תוספת 1,108 יחידות דיור ל-372 שיש במתחם, והגדלת מספר הדירות פי ארבעה.

שתי החברות יקימו לצורך העניין שותפות. בהודעה לא פורט מיקום המגרשים שעליהם נמצאים הבניינים המיועדים להריסה ומחברת לוינסקי-עופר, שמעורבת גם בהתחדשות עירונית בשכונת אגרובנק, נמסר בתגובה כי "משיקולים מסחריים, לא נמסור מידע נוסף על הפרויקט".

דרושה הסכמה של 80 אחוז מהדיירים

מה שבכל זאת ידוע הוא כי מדובר בארבעה מתחמים בצמוד למחלף יוספטל, כל משפחה שתתפנה תקבל דירה חדשה והחברות ישווקו את הדירות הנוספות לציבור הרחב. לא נמסר האם מדובר בחלוקה שווה של הדירות בין המתחמים השונים. לפי ההודעה, תוקם שותפות לפי 50% לכל חברה, וכל אחד מהצדדים יישא במחצית מהמימון הבנקאי הנדרש. כמו כן הותר לחברות להתקשר עם צדדים שלישיים לצורך קבלת מימון.

ביצוע פרויקט מסוג זה מותנה בהסכמה של 80 אחוז מהדיירים במקום, שמיעת התנגדויות והחתמת ועדי בתים, כך שאין ספק שמדובר בתהליך ממושך. במקום יידרש גם פיתוח תשתיות לרווחת התושבים, אשר יגדיל את העלויות לחברות הקבלניות.

עיריית חולון: גידול של 40 אלף תושבים

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "קראנו את ההודעה הנ"ל ולא קיבלנו שום מידע נוסף, כך שמוקדם להתייחס להוצאות הפיתוח הנדרשות, וכרגע העירייה כלל אינה צד בעניין. כמו כן אנו ממשיכים לקדם מול הוועדה המחוזית את תוכנית המתאר ח/ 2030, שמטרתה שדרוג המרחב העירוני והתמודדות עם צפי לגידול של 40 אלף תושבים חדשים עד 2030. התוכנית כוללת גם את השטח הסמוך למחלף יוספטל".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר