מרגש: הקצין מחולון הפתיע את אחותו הקטנה במהלך מסע הכומתה

בעקבות התפשטות הקורונה, טקס קבלת הכומתה בחיל התותחנים נערך ללא קהל ובני משפחה, אבל ללוחמת מחולון המתינה הפתעה מרגשת בקילומטר האחרון של המסע

פורסם בתאריך: 23.3.20 09:21

לאחר שסיימו את הטירונות המפרכת, יצאו לוחמי ולוחמות חיל התותחנים של נובמבר 19, למסע כומתה מיוחד. בתום 22 הקילומטרים שאותם צעדו, הם קיבלו את הכומתה הנכספת בצבע הטורקיז, אבל בעקבות התשפטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות מחשש להידבקות, הטקס נערך ללא בני משפחה וחברים.



לאחת ממשתפות מסע הכומתה, החיילת ליאל קיצוני, חיכתה הפתעה. במהלך המסע אחיה הגדול, סגן בן קיצוני, קצין בחטיבה 215 של חיל התותחנים, הצטרף לליאל בקילומטר האחרון, ובתום המסע העניק לליאל את הכומתה שלו.

האחים בן וליאל הם בוגרי קמפוס קריית שרת חולון, ליאל התגייסה בעקבות אחיה הגדול. בן משרת כקצין מבצעים בגזרה הצפונית, וליאל תשרת כלוחמת בגבול לבנון.

"אחותי הקטנה סיימה מסלול כלוחמת בתותחנים. אני לא יודע כמה זה אומר משהו למישהו אבל בשבילי זה עולם ומלואו", אומר בן, "אחותי הקטנה היא האוצר שלי, היא הגרסה המשופרת שלי בכל כך הרבה בחינות ואולי בגלל זה אני כל כך אוהב אותה. היא מוכשרת, אינטילגנטית, יפייפיה, מצחיקה ועוד כל כך הרבה דברים שאני יכול לשפוך פה אבל יותר מהכל היא אחותי הקטנה, ולראות אותה עושה דברים כל כך גדולים שלא חשבתי אי פעם שהיא תעשה רק גורמים לי להבין כמה היא חזקה ומוצלחת".

"במשך ארבעה חודשים רק שמענו סיפורים על כמה היא טובה במה שהיא עושה, ממש מנהיגה מלידה. אבל הכל היה בגדר מילים, ורק כשהגעתי למסע הכומתה והצטרפתי אליה בקילומטר האחרון, הבנתי על מה כולם דיברו, גיליתי פייטרית, לוחמת שלא רואה אף אחד ממטר ורק המטרה בוערת לה בעיניים, אישה חזקה בעלת שאיפות כל כך גבוהות עם נחישות וכוח רצון והכל עם החיוך גדול ויפה על השפתיים שלה".

 

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלופים , המון המון גאווה ואושר עצום לראות את מיטב בנינו ובנותינו – כל הכבוד

  2. אורי

    אני לא הבנתי .עשו הסגר לחיילים וחיילות.ואנשי קבע הולכים ובאים יום יום לבסיסים.מה הם מחוסנים נגד קורה.זאת פצצה מתקתקת .וצריךלתת את הדעת לבעיה .שלא יהיה מאוחר

  3. אופיר חן חולון

    איזה כייף והתרגשות היה לי לראות את האחים הלוחמים שלנו
    גאווה לחולון ולמשפחה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרגש עד דמעות! שיהיו בריאים כל החיילים שלנו:)

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר