עיר הילדים בימי קורונה: סנדאות, טיפים ושעת סיפור אונליין

תקועים בבית ולא יודעים מה לעשות? העירייה השיקה מגוון פעילויות לילדים באינטרנט. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 25.3.20 15:40

עיריית חולון השיקה מגוון פעילויות חוויתיות עבור המשפחה, שיועברו באמצעות האינטרנט בזמן שהתושבים נדרשים להישאר בבתים.

משבר הקורונה עדיין כאן וטרם ברור מתי יסתיים, כאשר הלימודים בבתי הספר וגני הילדים אינם מתקיימים זה כבר השבוע השני. זאת, כאשר הלילה ייכנסו התקנות החדשות של הממשלה, אשר יגבילו את היציאה מהבית עד למרחק של 100 מטרים ורק לצורך פעילויות חיוניות.



בעקבות המצב הודיעה עיריית חולון כי היא משיקה מגוון פעילויות חינוכיות מקוונות שיפיגו את השעמום בבית, באמצעות סדרת סרטונים, כתבות, חידון וחוברת צביעה עם הקשרים מקומיים.

כלל הפעילויות המגוונות יועברו באמצעות דף הפייסבוק העירוני של עיריית חולון, והן יכללו סדרת טיפים עבור הורים לפעוטות בנושא שמירה על שגרה, מאת אירוס גרנות, מנהלת מרכז טיף- טף לגיל הרך וסדרת סדנאות אונליין – כיצד ניתן לאייר דמויות קריקטורה באמצעות דף נייר וכלי כתיבה שיש לכולנו בבית, מאת המאייר והקריקטוריסט, תושב חולון, דודי שמאי.

כמו כן, יתקיימו הקראות "שעת סיפור" של הסיפורים המופעים בגני הסיפור בעיר. הסיפורים יוקראו מפיהם של סופרים, שחקנים ואחרים, בהם הסופרת והמשוררת יקירת העיר חולון שלומית כהן אסיף, השחקן ג'וש שגיא וראש העירייה מוטי ששון.

כמו כן, בדף הפייסבוק של העירייה עולה מדי יום חידון בתמונות, במסגרתו מתפרסמת שאלה יומית, הקשורה להיסטוריה של העיר חולון, החוגגת בימים אלה 80 להיווסדה. החידון מלווה בעבודות אמנות ממגזרות נייר אותן יצרה האמנית בקי מיינר, ילידת חולון ומתארות מקומות וזיכרונות מחולון. בימים הקרובים תעלה לאתר גם חוברת צביעה מיוחדת, עם מסרים חיוניים לעת הזו המועברים בצורה נגישה והומוריסטית שאותה יוכלו הילדים להדפיס בביתם ולצבוע להנאתם



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר