קורונה
צילום: עיריית חולון

כל חולון דגלים: ראש העירייה קורא לתושבים להציב דגל במרפסות

בצל הקורונה, העירייה קוראת לתושבים לקשט את העיר בדגלים, וגם ביוזמה קהילתית – "מאמצים את השכנים", לשים לב יותר מן הרגיל לשכניהם המבוגרים

פורסם בתאריך: 26.3.20 17:47

בעיריית חולון החליטו לעלות את המורל הלאומי באמצעות דגלי ישראל: בצל הקורונה, ראש עיריית חולון מוטי ששון יצא בבקשה לתושבים: "אני  קורא לכל המשפחות בעיר להקדים ולקשט כבר בימים אלה את המרפסות בדגלי ישראל ובמסרים חיוביים ומחזקים".



לרגל המצב החליטה עיריית חולון להקדים את תליית דגלי ישראל ברחבי העיר, שהיו אמורים להיתלות רק לקראת יום העצמאות. הבוקר (חמישי) נתלה על בניין העירייה דגל ענק כשמתחתיו הכיתוב "נעבור גם את זה – ביחד", ובשבוע הבא תחל תליית הדגלים גם ברחובות העיר.

ראש העירייה, מוטי ששון, אמר: "לצד פעילות העירייה הענפה למען תושבי העיר, הקשובים בימים אלה להוראות משרד הבריאות וגורמי הביטחון, חשוב לנו להעלות את המורל המקומי והלאומי. אני  קורא לכל המשפחות בחולון להקדים ולקשט כבר בימים אלה את המרפסות בדגלי ישראל ובמסרים חיוביים ומחזקים. זו גם פעילות מהנה לכל בני המשפחה וגם מראה ססגוני וחגיגי שכל כך נחוץ לנו בימים טרופים אלה".

קורונה

צילום: עיריית חולון

בנוסף, יצאה עיריית חולון יחד עם רשת קהילה ופנאי ביוזמה קהילתית "מאמצים את השכנים", שמציעה לתושבים לשים לב לשכניהם המבוגרים, לדאוג להם כאילו היו סבתא וסבא שלהם עצמם, ולדווח לעירייה במקרי מצוקה.

התושבים מוזמנים לבדוק מי מהשכנים זקוק לעזרה ברכישת מזון ותרופות, מי זקוק לשיחת עידוד נעימה וכולי; כאשר יוצאים לקניות או לבית המרקחת מבררים עם השכנים המבוגרים האם הם זקוקים לדבר מה; מתקשרים לדרוש בשלומם של השכנים לעיתים קרובות ומפגינים שכנות טובה ואכפתיות. כמובן, שיש להמשיך ולהקפיד לשמור על הנחיות משרד הבריאות ויתר משרדי הממשלה, בעת יישום ההמלצות.

במידה שמזהים מצוקה כלשהי, מעדכנים את הקו החם של עיריית חולון, שפועל בימים א'-ה', בשעות 16:00-08:30, בטלפון שמספרו 03-5263777, ומאויש בידי עובדים סוציאליים, פסיכולוגיים ועובדי נוער (במסגרת הקו החם לא ניתן מענה בנושאים רפואיים). לאחר שעות אלה ניתן לפנות במקרי חירום למוקד העירוני 106, שפועל בכל שעות היממה.

יוזמה נוספת היא לטובת חתולי חולון. ראש העירייה נעתר ליוזמתה של חברת מועצת העיר שירלי לביא-ציון, ואישר תקציב לרכישת 56 שקי מזון, במשקל 18 ק"ג כל אחד, לחלוקה למאכילי חתולי רחוב בעיר.

חלוקת השקים החלה היום (חמישי) על ידי השירות הווטרינרי העירוני, בשיתוף חברת המועצה לביא-ציון, והיא תימשך גם בשבוע הבא. השקים מחולקים למאכילי חתולים מוכרים ברחבי העיר, על פי רשימות שהוכנו מראש וכבר נסגרו.



יצוין, כי האכלת חתולי הרחוב צריכה להתבצע בכפוף להנחיות משרד הבריאות, ותוך שמירת מרחק של עד 100 מטרים מהבית.

הווטרינר העירוני ד"ר ויקטור חדד: "חתולים שחיים במרחב הציבורי ורגילים למאכילים קבועים, תלויים בהם למחייתם. מאחר שהם לא מורגלים לדאוג לעצמם למזון באופן עצמאי, קטיעת ההאכלה הסדירה עלולה לגרום להם לרעב ולסבל רב".

תגובות

5 תגובות
  1. שי

    חולון גם עיר הקשישים וישנם קשישים ערירים שלא בטיפול משרד הרווחה ולא בטיפול המשפחות ואין מי שידאג להם. הייתי מתבטא בגסות לראש העיר ואומר תפסיק לבזבז כספי ציבור על דגלים ותן תמיכה כספית לנזקקים

  2. שולץ

    שיעזור לקשישים ונזקקים
    שירימו טלפון לאנשים ויקלו בררנונה ומים.

  3. רותי

    לכבוד ראש העיר איך התושבים שנמצאים בבית לאור המצב כולם רובם בחל"ת ישלמו מיסים תשקול או לבטל את המיסים בחודשים הללו או להוריד ל50אחוז

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר