השירות הווטרינרי מבצע ביקורות בעסקים שמוכרים מזון מן החי

השירות הווטרינרי של עיריית חולון בהמלצות לציבור לקראת הקניות לפסח

פורסם בתאריך: 2.4.20 19:13

רגע לפני חג הפסח שיתחיל בשבוע הבא, החל השירות הווטרינרי של עיריית חולון לבצע ביקורות בעסקים המוכרים מזון מן החי, במטרה להבטיח שמוצרים אלה יהיו ראויים למאכל ועומדים בכל הדרישות הבריאותיות. בנוסף, יוצא בהמלצות לציבור כיצד לרכוש את מוצרי העופות בבטחה.



בתוך כך יצא השירות הווטרינרי בהמלצה לציבור לרכוש את מוצרי העופות, הבשר והדגים רק בעסקים נקיים המחזיקים ברישיון עסק, בהם נמכרת תוצרת של יצרנים ידועים, אשר כל פרטיהם מופיעים על תווית המוצר.

עוד מדגישים בשירות הווטרינרי, כי ביצים יש לקנות רק בחנויות המחזיקות רישיון עסק כחוק. "הביצים צריכות להיות מוחזקות בטמפרטורה שאינה עולה על 20 מעלות צלזיוס, וחייבות להיות בגודל אחיד, נקיות, מוחתמות וארוזות באריזה חד פעמית סגורה".

במקרה של חשד, ספק, שאלה או בירור התושבים מוזמנים לפנות לשירות הווטרינרי העירוני בטלפון 03-5027139 או לפתוח פניה במוקד 106 העירוני. פרטים נוספים בדף השירות הווטרינרי העירוני באתר האינטרנט של עיריית חולון.



תגובות

תגובה אחת
  1. חקל תפחין

    הכל בסדר עומד בתקן יש הגינה קירור מסודר רמה שוחטים פרה בודקים שאן מום בדקים ראות חיצונית אן בועות מוצאים ראות בחוץ מנפחים אים יש חורים בראות טרף לא אוכלים יש וירוס זיהום בדם בכל הבשר מום פגם גנתי מסוכן לאכילה עם ישראל ליפנה 3500 שנה קיבל בהר סיני הוראות יצרו אלוקים חוכמה אלקים לימנוע מגפות ומחלות גנתיות אשרכם ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר