קורונה
צילום: מכון טכנולוגי חולון

המכון הטכנולוגי חולון החל לייצר מגיני פנים לצוותי הרפואה

ב-HIT נרתמו למאבק בקורונה בפיתוח וייצור מגיני פנים בתלת ממד. בינתיים כ-500 מגיני פנים לבית החולים וולפסון

פורסם בתאריך: 12.4.20 17:03

בימים אלה מתמודד מכון טכנולוגי חולון HIT עם האתגר העצום שמציב נגיף הקורונה, לא רק באמצעות למידה מקוונת, אלא גם על ידי פיתוח וייצור מגיני פנים לצוותים הרפואיים.

עשרות סטודנטים לעיצוב תעשייתי מ-HIT מכון טכנולוגי חולון התנדבו לייצר מאות מגני פנים לצוותים הרפואיים באמצעות מדפסות תלת מימד בבתיהם. את המהלך מובילים FUTURE HIT – מרכז החדשנות והיזמות במכון ועמותת TOM. בשלב זה, כ-500 מגיני פנים נמסרו ערב החג לבית חולים וולפסון, כ-1000 נתרמו לרשת משען ו-200 מגיני פנים נמסרו לצוותי רפואה במרכז רפואי שוהם והמרכז לבריאות הנפש לב השרון.



אל המאמץ הצטרפו מרכז החדשנות והיזמות HIT FUTURE, בהובלת טלי מלאך בנאים, שיתוף פעולה עם עמותת TOM – 'תיקון עולם מייקרס', המחברת את קהילת המייקרים והמפתחים עם אנשים עם מוגבלויות  – במטרה לפתח פתרונות בקוד פתוח שישפרו את איכות חייהם ביום יום. שיתוף הפעולה מעודד את קהילת המייקרים בארץ ובעולם לפתח פתרונות לאתגרי הקורונה.

קורונה

דנה יחיא שווקמן, מעמותת TOM ומרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT, גייסה את הסטודנטים מהמחלקה במכון, שהכינו את מגיני הפנים שנמסרו לבית החולים וולפסון. כל פעילות הסטודנטים מעיצוב תעשייתי נעשתה בהתנדבות והחומרים ניתנו כתרומה מעמותת TOM וממרכז היזמות של HIT.

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT: "המכון מתמודד עם האתגר העצום שמציבה הקורונה ופועל למען הקהילה תוך העמדת היכולות הטכנולוגיות, המעבדות והידע שלו לטובת הצוותים הרפואיים. אני שמח על ההירתמות של כל המעורבים במהירות. זה הדבר הנכון לעשותו".



טלי מלאך בנאים, ראש מרכז החדשנות והיזמות HIT FUTURE: "גם בימים אלה אנו פועלים להניע יזמות וחדשנות בקרב חברי הקהילה שלנו, ואנו מעודדים ומברכים עשייה יזמית חברתית שתורמת למאבק במגפת הקורונה. אנו מברכים את הסטודנטים שלקחו חלק פעיל ביוזמה ומודים להם על כך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר