צילום: Robert Adrian Hillman / shutterstock.com

משבר הקורונה: ההורים לא עובדים – עלולים להיזרק עם חמשת ילדיהם לרחוב

בני משפחה מג'סי כהן אינם עומדים בתשלום שכר הדירה, לאחר שהאב הוצא לחל"ת: "בעלת הדירה מאיימת לזרוק אותנו מהבית. עזרו לנו"

פורסם בתאריך: 16.4.20 08:59

הורים וחמשת ילדיהם עלולים למצוא את עצמם ללא קורת גג. זאת, לאחר ששני ההורים הוצאו לחל"ת בעקבות משבר הקורונה ואינם עומדים בתשלום שכר הדירה.

בעקבות המשבר והסגר הממושך מאות אלפי עובדים הוצאו לחופשה ללא תשלום ונאלצים לחיות מדמי אבטלה. כך גם משפחה משכונת ג'סי כהן שבחולון.



בני הזוג וחמשת ילדיהם חיים בדירה שכורה בשכונת ג'סי כהן. לפני משבר הקורונה האב עבד במשרה מלאה. האם לא עבדה וטיפלה בחמשת הילדים. בעקבות המשבר הכלכלי שאליו נקלעה המשפחה, ההורים איחרו בחודש בתשלום שכר הדירה וצברו חוב לבעלת הדירה עבור חודשיים, העומד על 9,000 שקל.

"הסברתי לבעלת הדירה את המצב שנקלענו אליו ואמרתי לה שזה לא באשמתנו. הבטחתי לה שנשלם אבל היא הודיעה לנו שאם לא נשלם היא תדאג להוציא אותנו בכוח מהדירה".

"עזרו לי לשלם את השכירות, אין לנו מי שיעזור, לא העירייה ולא הרווחה", אומר האב ומוסיף כי הוא במקביל מחפש עבודה זמנית עד שיוכל לחזור לעבודתו הקבועה. לאב יש לאב רישיון למונית ולאוטובוס.

בינתיים, הפעילה החברתית מחולון בתאל בן דוד מסייעת למשפחה. עד כה הצליחה בן דוד לגייס סכום של 1,000 שקל. המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות לבן דוד שתעביר את התרומות למשפחה, בטלפון שמספרו 054-7507500.

 



תגובות

2 תגובות
  1. צדק

    צר לי לשמוע את זה…. בעלת הדירה צריכה לגלות יותר הבנה, אין מה לעשות זאת תקופה ככה זה בכל הארץ כרגע, וזה יעבור. אם רק הממשלה תעזור ותפסיק לתת משכורות מנופחות לחברי הכנסת …. וכמובן יש את ביבי שלוקח מתקציב המדינה כדי לקנות לאשתו בגדי מעצבים בזמן שאנשים במדינה אין להם מה לאכול…

  2. לוחמת הצדק

    מה שהכי חמור פה שמשרד הרווחה לא רוצה לעזור למשפחה
    משרד הרווחה חושבים שהם יכולים לשלוט בהכול פשוט צריכים להתבייש מי הם בכלל זבל של אירגון הרווחה נכון מאוד הממשלה בהחלט חייבת להפסיק לשלם משכורות מנופחות לחברי הכנסת זו פשוט בושה וחרפה מה שקורה במדינה הזו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר