הדי.ג'י המיתולוגי מחולון: "משפחתי ואני עלולים להיזרק לרחוב" I צפו:

"אני רוצה לחיות. הסרטן לקח לי כל מה שהיה לי". אמנון קלאסיקה שנקלע לקשיים כלכליים כבדים בעקבות מחלתו, מתחנן לעזרה

פורסם בתאריך: 19.4.20 16:15

ותיקי העיר חולון מכירים אותו היטב: אמנון קלאסיקה, הדי.ג'יי המיתולוגי של העיר משנות ה-80, זקוק עכשיו לעזרה.

בעקבות מחלת הסרטן שאיתה הוא מתמודד, נקלע אמנון למצוקה כלכלית קשה, והוא מספר בכאב גדול: "רוצים לקחת לי את הבית בגלל בעיה של תשלומים". חבריו שמלווים אותו כבר תקופה ארוכה, מקווים שבעזרת ערב לגיוס תרומות שהתקיים אמש (מוצאי שבת), הם יוכלו לעזור לו, אבל יש צורך דחוף בסיוע רב הרבה יותר.



את רפאל אמנון בן קטינה רבים בחולון מכירים כדי.ג'יי אמנון קלסיקה. אמנון, בן 57, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בקריית מיכה בחולון, והיה דמות בולטת בעיר ובאזור בשנות ה-80. שנים רבות הוא המשיך לעבוד כתקליטן עד שלפני כשלוש שנים, אובחנה מחלת הסרטן בגופו.

"כל חיי עבדתי ופרנסתי את משפחתי ואת ילדי האהובים בכבוד רב ואז, הגיע הסרטן בגרסה הכי אלימה שלו. ניגשתי לבדיקות דם שגרתיות והתברר שיש לי גידול ממאיר במעי הגס", הוא מספר, "עברתי ניתוח ומספר טיפולים ונדמה היה שהכל תקין אבל לפני שנה ובבדיקה שגרתית, גילו שהסרטן חזר והפעם – בצורה יותר אכזרית ויותר פולשנית. מאז, חיי הפכו לגיהינום. אני, ששנים שימחתי, נכנסתי לדיכאון וכעת, אנשים מנסים לשמח אותי".

הסיפור כולו החל בחולשה שהרגיש ומשהו שלא זוהה בבטן – התעצם לגידול גדול שגרר כאבים קשים בכל הגוף. "הכל נעצר" הוא אומר, "אתה יוצא ממעגל החיים. ההקרנות אוכלות ושורפות לי את הגוף מבפנים. זה סבל נוראי, כאילו אני לא מכיר את הגוף שלי".

אמנון מספר כי למרות שחלה החמרה במצבו הוא בכל זאת הצליח להחלים, אלא שהחובות הכבדים – נותרו. "לפני כחצי שנה מצבי החמיר", הוא מספר, "כבר הודיעו לאשתי שאני במצב סופני וביקשו לקרוא לבני המשפחה להיפרד ממני. ראיתי את המוות הכי קרוב, אבל קרה נס שאיש לא יודע להסביר ואז – מצבי השתפר".

אמנון צפוי לעבור ניתוח נוסף בחודש יולי, ובעקבות המצב – הוא עדיין לא עובד. "אני נמצא בשיקום אבל אני לא יודע אם אי פעם אחזור לעבוד", הוא אומר, "המצב הכלכלי קשה מאוד. אשתי ואני לא עובדים והחובות שלנו הולכים וגדלים".

"אני לא עובד בגלל מצבי הרפואי הקשה אבל זה לא מעניין שום בנק, יש התעלמות מוחלטת ממני. אני מאושפז בבית חולים במצב קשה, אבל עדיין חייב לשלם משכנתה", הוא מוסיף, "הבית בקושי מתפקד וחשבונות החשמל, מים גז – ממשיכים לזרום. אין מאיפה לשלם. המכתבים מהוצאה לפועל נשלחים כאילו יש מי שיטפל בהם. אני לא יכול יותר. המשפחה שלי פשוט מתפרקת לי בין הידיים ועכשיו – הגיעה המכה הבאה: רוצים לקחת לי את הבית בגלל בעיה של תשלומים. מה שיהרוג אותי, זה הלחץ הכלכלי בבית".

"אני מתחנן בפניכם. לא עשיתי רע מעולם לאיש. אני רק רוצה להמשיך להילחם על החיים שלי", הוא מסכם.



 

תרומות ניתן להעביר לחשבון ע"ש אמנון מנסור, שמספרו 507702, סניף – 516, בנק הפועלים.

ניתן להעביר תרומות בביט: 052-4466433.

כמו כן ניתן להצטרף למיזם "לרפואה ועזרה אמנון קלסיקה". להצטרפות לחצו כאן.



תגובות

2 תגובות
  1. שושי

    כל הכבוד על האומץ והחשיפה …מה שכן תשמור 10 הדיברות והכל יסתדר לך …זה הדרך היחידה של השם להעיר אותך מהחלום שאתה חיי בו ותראה איך הכל יסתדר מנסיון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר