דוגמה לאשפה בקריית בן גוריון
דוגמה לאשפה בקריית בן גוריון

האם תושבים יחויבו להתקין חדרי אשפה למרות המשבר הכלכלי?

התושבים מבקשים דחייה במועד התקנת חדרי האשפה וחוששים מקנסות

פורסם בתאריך: 23.4.20 16:09

עיריית חולון פרסמה לפני מספר חודשים את התכנית להוצאת מכולות הצפרדע מן בנייני המגורים ולחייבם להתקין במקומן בתני אשפה מודרניים. על פי התוכנית, בעתיד יימצאו מכולות צפרדע בסמוך אל בנייני המגורים בעיר, דבר אשר יביא לשיפור איכות החיים של כלל התושבים והעלאת רמת התברואה.



על פי התוכנית, חוייבו ועדי הבניינים לממן את בניית בתני האשפה במידה שאין חלל קיימים. אזור קריית שרת נבחר להיות הראשון שבו יבוצע המהלך. אלא שמאז חלו שינויים וישראל נכנסה אל תוך משבר כלכלי עמוק בעקבות מגיפת הקורונה.

יש לציין כי רבים מהבניינים המיועדים להתקין בתוכם חדרי אשפה הם בנייני רכבת ישנים אשר בהם מתגוררת אכלוסיה מבוגרת. "גוזרים עלינו גזירה", אומר אחד התושבים המתגורר בבניני הרכבת. "על פי לוח הזמנים אנחנו צרכים עד ה-31 ביולי להתקין את חדרי האשפה. יש בניינים גדולים בהם יש חדר קיים שמשמש כיום כמחסן, אבל אצלנו צרכים לבנות חדר כזה. העלות של זה היא 50 אלף שקל. רוב הדיירים פה הם אנשים מבוגרים ודלי אמצעיים".

עוד מוסיף התושב כי לנוכח המצב אליו נקלע, על העירייה להתחשב ולדחות את מועד התקנת בתני הפחים. "העירייה צריכה ללכת לקראתנו. לאנשים לא תהיה היכולת לממן את בניית חדרי האשפה, ואם הם לא יותקנו נוכל לקבל קנסות", סיכם.

מעירית חולון נמסר בתגובה: "בעירייה מודעים לכך והנושא נמצא בבדיקה".

תגובות

2 תגובות
  1. מאיר ברזילי

    העיריה תבזבז 80000 ש על זיקוקים ללא תכלית וללא תועלת,בד בבד דורשת מהשוכנים בבתי הרכבת העלובים בק"ש-מהקשישים דלי היכולת,מהעניים,ממקבלי קצובות בטלא,מהח הוריים,מאלה שרכשו דירות מעמידר עמ להחזיר לעצמם מעט כבוד;לבנות על חשבונם וממונם שאין להם מתקני אשפה.עלבון,חרפה,בושה ובזיון.חלמאי וקפקאי.לא רציני ולא מעשי.

  2. אני

    אנשים משלמים מיסים למה צריך לחייב אותם ההוצאות כאלה רוב האנשים שגרים שם הם אנשים קשיי יום אוכלוסיה מבוגרת מאד ראש העיר התבלבל אין שם בכלל ועד בית בקושי יש חשמל בחדרי המדרגות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר