בעקבות הירידה במספר חולי הקורונה בוולפסון שבים לפעילות מלאה

המרכז הרפואי מודיע על חזרה לפעילות גם בטיפולי ההפריה החוץ גופית לנשים  

פורסם בתאריך: 27.4.20 13:08

בית החולים וולפסון בחולון חוזר לפעילות מלאה, זאת על רקע הירידה במספר חולי הקורונה. הבוקר (שני) דווח על 8,468 חולים מתוך 15,466 נדבקים שאובחנו מאז התפרצות הנגיף. כמו כן, חלה ירידה במספר המונשמים שעמד הבוקר על 96 איש. עד כה החלימו 6,796 חולים.

הנהלת וולפסון הכריזה הבוקר באופן רשמי, כי בית החולים שב לשגרת עבודה הכוללת פעילות מלאה של כלל המרפאות והמכונים, ובמקביל צוות חדרי הניתוח ישובו לבצע ניתוחים אלקטיביים (שאינם דחופים). המרכז הרפואי מודיע על פעילות מחודשת של טיפולי הפוריות וההפריה החוץ גופית לנשים.

מנהל היחידה להפריה חוץ גופית, פרופ' אריה רזיאל, מסר: "אני שמח לבשר לנשים ולזוגות המצפים להרות, אשר במהלך החודשים האחרונים נאלצו בכאב רב לוותר על המשך הטיפולים, שכעת מתאפשר לנו לסייע לכן ולכם, באמצעים המתקדמים ביותר, להרות ולהגשים את החלום להיות הורים. כבר כעת רופאינו המומחים ערוכים לקבל פניות טלפוניות שלכן. אצלנו, תוכלו לקבל מענה לכל השאלות ולתכנן את העתיד".

מנכ"לית בית החולים, ד"ר ענת אנגל, מסרה: "בתיאום מלא עם משרד הבריאות, אנו שבים לשגרה הכוללת טיפול מקצועי מצויין בכלל התחומים הרפואיים, שירות זמין ונגיש, ושמירה מירבית על בטיחות המטופלים והצוותים. לאור המגמה היציבה של התחלואה ברמה הארצית שאנו עדים לה בעת האחרונה ולאור הנחיות חדשות של משרד הבריאות, אנו רואים בחזרה לשגרת הפעילות שלב משמעותי וחשוב. בית החולים – על כל מחלקותיו ומרפאותיו – ישוב לפעול כבשגרה. אנו עושים זאת תוך מידת הזהירות המתבקשת ותוך דריכות ובחינה מחודשת מדי יום של הנתונים ובתיאום מלא עם משרד הבריאות".

בתוך כך, הותקנה בבית החולים מערכת טכנולוגית חדשנית וייחודית לאיתור וניטור מיקומן של מכונות הנשמה וציוד רפואי מציל חיים נוסף. המיזם הגיע במסגרת שיתוף פעולה של חברת שראל וחברת קומפיוטר-גארד עם ההנהלה האדמיניסטרטיבית של וולפסון, בראשותו של יניב פוגל.

המערכת החדשה מושתתת על רכיבי ניטור אקטיביים המאתרים במדויק את המיקום הפיזי של מנשם או כל ציוד נייד אחר ברחבי בית החולים. מערכת זו יודעת להתאים עצמה גם למערכות בריאות נוספות בארץ ועשויים להיות לה שימושים נוספים גם בעתיד. בין היתר מניעת אלימות נגד צוותים באמצעות לחצן מצוקה מיוחד, מניעת גניבות, איתור חולי קורונה וחשיפה אליהם.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר