הצפת ביוב ברחוב אילת היום

צפו: זו לא ונציה – זה ביוב שזרם במרכז העיר חולון

תאגיד מי השקמה: "שוב סתימה כתוצאה מהשלכת מגבונים. מחר נשטוף את כל הקו שבין דוב הוז וההסתדרות"

פורסם בתאריך: 6.5.20 18:20

הצפת ביוב אירעה היום (רביעי) במעלה רחוב אילת בעיר, בסמוך לבנייני מגורים וחנויות מזון. לדברי דיירים מהאזור, זו אינה הפעם הראשונה, אלא בסדרה של אירועים מתרחשים אחת לכמה שבועות בהם הרחוב מוצף במי ביוב מזוהמים אשר מעלים ריחות קשים של צחנה.

אנשי תאגיד "מי השקמה" שהגיעו אל המקום וטיפלו בקו הביוב, הוציאו מתוכו מגבונים, פנס ומשאבה שסתמו אותו.

"זו לא הפעם הראשונה שזה קורה כאן", מספר אחד התושבים, "כל כמה שבועות זה חוזר על עצמו והביוב פשוט עולה למעלה עם כל הסירחון באוויר. כולם סובלים מזה, דיירי הבניין וגם בעלי החנויות שיש כאן למטה. יש פה חנות ירקות והביוב ממש זורם ליד".

הביוב זורם בסמיכות לחנות הירקות

לדבריו, עד כה התושבים לא קיבלו מענה הולם לטיפול בבעיה. "פנינו אל העירייה שתטפל בביוב הזה. אמרו לנו שהטיפול של תאגיד המים", אומר התושב ומוסיף כי באירועי ההצפות האחרונים הדיירים הם אלו אשר שמימנו מכספם את שאיבת הביוב מהרחוב. "אנחנו הזמנו לבד ביובית שתשאב את הביוב. הוועד של הבניין ובעלי העסקים שילם את זה".

מתאגיד המים "מי השקמה" נמסר בתגובה: "אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת הסתימה, הוצאו מהקו עד עתה המון מגבונים שסתמו את הצנרת. אנו חוזרים ומבקשים לא להשליך לאסלה מגבונים, כפפות ומסכות הם סותמים את הצנרת וגורמים לפריצות ביוב. מחר אנחנו ננקה ונשטוף את כל הקו שבין דוב הוז וההסתדרות".



בשעה זו עמלים אנשי תאגיד המים על מנת לשחרר את הסתימה:

 

תגובות

2 תגובות
  1. משה הממחזר בקבוקים ומתכות

    תושבים מטומטמים הם בעצמם מענישים את עצמם בעונש הזה בגלל השלכת הפסולת הלא מתכלה לתוך האסלות והצנרת ביוב.חמורים מפונקים ובאים בטענות על הטמטום שלהם

  2. K

    מה קורה לעיר הזאת בזמן האחרון פשע הוזלת יד של העיריה עם מפגעים כגון זה לא עושים כלום רק גובים מסים אתם שם במועצת העיר שלחו הביתה את ראש העיר הזה הוא לא שווה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר