צילום: oleschwander / shutterstock.com

"הוא ילד חכם שרע לו": בן 16 שלא מפסיק לברוח מההוסטל

השכנים כבר מכירים אותו, נותנים לו אוכל ומזעיקים את המשטרה שמחזירה אותו להוסטל שממנו הוא מצליח פעם אחר פעם לברוח

פורסם בתאריך: 10.5.20 10:33

נער בן 16 מחולון הסובל מאפילפסיה, נמלט פעם אחד פעם מההוסטל שאליו נשלח. הוא מוכר לתושבי חולון, כאשר מדי כמה לילות הוא מגיע אל אחד הרחובות במרכז העיר ולן בתוך מבנה ציבורי. עם שחר הוא נעלם וחוזר לאחר מספר שעות או ימים. לא פעם משפחתו והאחראים עליו בהוסטל פונים למשטרה, והוא מוכרז כנעדר. לאחר איתורו הוא מוחזר להוסטל ואז שוב נמלט.



באחד מלילות השבוע שעבר, הגענו אל הנער לאחר שזוג צעיר מחולון הוציא לו אוכל ושתייה. הנער, בן למשפחה מחולון, טוען כי הוא מוחזק בהוסטל בניגוד לרצונו. השכנים מהאזור מכירים אותו. "הוא נער מאוד חכם, אני פשוט לא מצליחה להבין איך הוא הגיע למצב הזה", מספרת תושבת הגרה בסמוך, "הוא פשוט בא ונעלם מהמקום מדי כמה ימים. אני עוזרת לו מביאה לו אוכל. הוא פשוט לא רוצה לחזור להוסטל. רע לו שם. לפני כמה שבועות הזמנו משטרה כדי לעזור לו, הם באו ולקחו אותו. אחרי כמה ימים שוב ראיתי את הנער ברחוב. הוא אמר לי ששוב ברח".

 

"אנשים טובים מדי פעם עוזרים לי ומביאים לי לאכול", הנער עצמו מספר, "אני ילד נורמטיבי, למדתי בבית ספר ואני לא צריך להיות בהוסטל. אני לא רוצה לחזור לשם ובכל פעם מחזירים אותי. אני לא מסוגל להיות במקום סגור ורוצה את החופש שלי. אני רוצה חיים כמו של נער רגיל".

 

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימית

    ככה גם עשו לי. איך איך כל פעם נותנים למשרד הרווחה להרוס חיים שלמים של נערים ונערות נורמטיבים וכל זה רק בגלל אוזלת יד וחוסר משאבים אני כבר בת כמעט 30 והחיים ממש נהרסו לי מהיום שבגיל הנער 16 הכניסו אותי להוסטל לנערות במצוקה במקום לטפח במי שפגע בי בבית הספר ומחוץ לו… נערה יפה מאןד חכמה מאוד ציונים גבוהים ובכל זאת שלחו אותי לשם וכל מי שפגע בי הסתובב חופשי ומאושר. אני מרחמת על הנער הזה ומאמינה לו והלוואי ש יאמינו לו שרע לו שם בהוסטל כי המקומות האלה רקובים מהיסוד. ואף אחד באמת שם בצמרת לא בודק מה הולך ו מתחולל בפנים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר