בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר
בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר

העירייה בדרך לאישור הקלות נוספות לעסקים מקומיים

צעדים נוספים בעיריית חולון במטרה להקל על בעלי העסקים המקומיים המתמודדים עם המשבר הקשה

פורסם בתאריך: 10.5.20 18:23

בעקבות משבר הקורונה, עיריית חולון תצא בקמפיין לעידוד תושבים להשתמש בשירותי העסקים הקטנים בעיר. במסגרת הקמפיין יעלו שלטי חוצות הנושאים את הכותרת "זה העסק שלי – חולונים למען חולונים". 



בכך, תנסה עיריית חולון, לסייע לעסקים רבים בעיר שנאלצו להפסיק את פעילותם במשך החודשיים האחרונים, דבר אשר גרר חלק מהם למצוקה כלכלית. בנוסף, בכוונת ראש העיר להביא לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה, בקשה לשני תיקונים לחוק העזר. תיקונים אלה יאפשרו לפטור את בעלי מסעדות ובתי קפה מתשלום אגרת הוצאת שולחנות וכיסאות למרחב הציבורי למשך שלושה חודשים (מרץ-מאי) וכן, הרחבה של השטח הציבורי להעמדת כיסאות ושולחנות ללא תוספת תשלום (לחודשים יוני-אוגוסט). זאת, כדי לאפשר הושבה של הלקוחות במרחק ראוי בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מעיריית חולון נמסר כי "פעולות אלה הן צעד נוסף בשורת פעולות והקלות שיזמה העירייה מאז פרוץ המשבר, על מנת לסייע לעסקים בחולון.

עוד הוסיפו בעירייה כי "בין הפעולות שכבר נעשו: העירייה מסבסדת פטור מארנונה לשלושה חודשים בעשרות מיליוני שקלים והחליטה להעניק אותו מיידית ולא כהנחה שתתפרס על שנה שלמה; עם פרוץ המשבר ובטרם הוחלט על הפטור, יזמה העירייה דחייה בתשלום הארנונה לעסקים וגם דחתה את משלוח אגרות השילוט השנתיות למועד מאוחר יותר; העירייה הקפיאה את תשלום דמי הזיכיון לחברות שילוט החוצות הפועלות בעיר; מינהל תעשייה ומסחר העירוני ממשיך לקיים קשר שוטף עם בעלי העסקים והמסחר בחולון, ועוד".

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "אנו קשובים למצוקתם של בעלי העסקים, ונמשיך לעשות ככל יכולתנו כדי להקל עליהם בתקופה קשה זו בכל מה שבסמכותנו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר