אוכל
צילום אילוסטרציה: Alexander Raths / shutterstock.com

משבר הקורונה: הטבה חדשה לבעלי מרכולים וחנויות הנוחות בחולון

כדי להקל על בעלי העסקים שממשיכים להתמודד עם הנזקים הכלכליים הקשים, הם יורשו להציב דוכני פירות וירקות מחוץ לבית העסק  

פורסם בתאריך: 12.5.20 16:44

בעקבות משבר הקורונה יורשו בעלי עסקים בחולון, להבליט את הדוכנים בשטח הציבורי. זאת, לאחר שעד כה מי שהורשו לעשות זאת הן חניות לממכר פירות וירקות בלבד.

ההטבה נועדה לעודד לקוחות לרכוש מהעסקים המקומיים שנקלעו למצוקה כלכלית, והיא תיכנס לתוקפה החל ממחר. היא מתווספת לשורה של הטבות שהעניקה העירייה לבעלי העסקים, בהן פטור מארנונה לשלושה חודשים, דחיית אגרת השילוט וביטול תשלום אגרת הוצאת שולחנות וכיסאות למרחב הציבורי למשך שלושה חודשים. כמו כן, יצאה העירייה בקמפיין המעודד רכישה מעסקים מקומיים.



במסגרת ההטבה החדשה מרכולים וחנויות נוחות יוכלו להבליט את דוכני הפירות והירקות בשטח הציבורי עד סוף שנת 2020. אולם היא תתאפשר תחת תנאים מגבילים: המדף שעליו תוצג הסחורה יוצב מתוך החנות כלפי חוץ, נישא באוויר ללא כל תמיכה כלפי הרצפה, ויבלוט עד 60 ס"מ כלפי חוץ, ולא יחרוג מחזית העסק.

כמו כן, על הדוכן להיות פריק ו/או נייד, כך שניתן יהיה להכניסו חזרה לתוך תחומי העסק בסוף יום הפעילות, וניתן יהיה להבליט אותו רק בשעות הפעילות המותרות של העסק. בנוסף, לא ניתן יהיה להציג שחורה מתחת למדף, ושטח המדרכה יהיה נקי, פנוי ונגיש להולכי רגל לרבות עגלות – במשך כל שעות פעילות העסק.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר