צילום: VladisChern / shutterstock.com

היום החם ביותר של השבוע: האם יישברו שיאים?

היום צפוי גל החום להגיע לשיאו. מתי כל זה יהיה מאחור? כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 19.5.20 12:30

גם היום (שלישי) גל החום הכבד עדיין רחוק מלהסתיים. זאת כשבכל הארץ צפויות להימדד גם היום טמפרטורות ה של 40 מעלות ואף יותר.

על פי נתוני השירות המטאורלוגי, בתחנת המדידה שבבית דגן, הסמוכה לחולון, נמדדו אתמול בשעות הצהריים לא פחות מ41 מעלות בצל, כך גם שלשום.



היום (שלישי) צפויות להימדד בחולון וסביבתה 40 מעלות בצל המלווים באחוזי לחות נמוכים מאוד שנעים בין 15- 25 אחוז, דבר אשר יגביר את תחושת החום. מחר (רביעי) צפויה ירידה קלה במידות החום אך עדיין מזג האוויר ימשיך להיות חם מאוד. כך גם ביום חמישי.  בימים שישי ושבת צפויה הקלה משמעותית יותר, אז ירדו מידות החום אל מתחת ל30 מעלות.

גל החום הכבד הוא אירוע השרב המשמעותי הראשון מאז תחילת עונת האביב. מדובר באירוע לא שגרתי מפאת רצף הימים הארוך על פניו הוא נמשך. בשירות המטאורולוגי עוקבים בדריכות לראות האם יישברו באירוע הנוכחי שיאי מדידה היסטוריים.

בעקבות מזג האוויר הקיצוני הוציא מד"א הודעת אזהרה על סכנת התייבשות, תשישות, עילפון ופגיעות נוספות בעקבות החום הכבד. במד"א מזהירים מפני מקרי שכחה של ילדים במכוניות, העלולים להסתיים במוות, ומציינים כי עשרות ילדים ופעוטות מתו בעשור האחרון, לאחר שנשכחו ברכבים נעולים.

גם שירותי הכבאות וההצלה יצאו בהודעה אשר קוראת לציבור להימנע כלל מלהבעיר אש במקומות פתוחים לרבות במסגרת עבודות תחזוקה לכגון ריתוך אשר יוצרות גיצים.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר