צילום: מתוך פייסבוק

בעקבות מותו של הנער לאחר שנפל לבור: "אי אפשר לתפוס את גודל האסון"

רותם נפטר כשהוא בן 15 בלבד. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 20.5.20 11:31

רותם נורי שפר בן ה-15, הוא הנער אשר נפל לבור בחצר ביתו בשבוע שעבר ומת מפצעיו, אחרי שאושפז במצב אנוש בבית החולים וולפסון. רותם חולץ מהבור ידי שכניו ופונה אל בית החולים במצב קשה וללא דופק, לאחר שצוותי ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה.

ביום שני נערכה הלוויה בחוג המצומצם של המשפחה בבית העלמין ירקון. חברתה של האם אורלי ספדה לרותם בפוסט שהעלתה אל חשבון הפייסבוק שלה, אשר לא הותיר אף עין יבשה.



"בביקור האחרון שלכם לפני הקורונה שאלת אותי בפשטות: 'למה את מצלמת כל הזמן?' השבתי לך בפשטות: כשתהיה בגיל 50, תיהנה להסתכל על התמונות ולהיזכר בחוויות. לא תיארתי לעצמי שלא תגיע לגיל 50, לא תיארתי לעצמי שכעבור פחות מ-100 יום, אני אהיה זו שמסתכלת על התמונות בכאב ובבכי על לכתך בגיל 15", כך כתבה החברה שהכירה מקרוב את הנער.

בהמשך הוסיפה: "היית ילד ומבוגר כאחד. מצד אחד ביקשת להכין יחד פיצות במבחר תוספות (כשיהלי ואסף עסוקים בטיק-טוק), ומצד שני בכל שיחה אתך בכל נושא, הרגשתי שאני צריכה לסכם ולתעד את החוכמות שלך. רותם, אי אפשר לתפוס את גודל האסון הנורא – ליפול לבור, להיחנק ולטבוע. הדבר האופטימי היחיד הוא השיר האחרון שכתבת בבוקר יום חמישי האחרון והתמונות שרק אנחנו נזכה לראות ולהיזכר בחוויות הטובות. אתה הפרח שימשיך ללבלב אצל כולנו בלב".

סיפור המוות הטראגי של הנער שנגרם כתוצאה מתאונה בחצר הבית, זעזע רבים. לא מעט גולשים פרסמו בתגובות לפוסט מילות נחמה והביעו צער על המקרה הקשה. "בלתי נתפס", נכתב באחת מהן. גולשת אחרת כתבה: "מחפשת מילים לנחמה, הלם וצער עמוק על האובדן שלכם".



תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למשפחה האבלה על מות בנה רותם שנשמתו תהיה בגן עדן תניו חזקים אבל קל מאוד להגיד מהצד אבל אלה המילים שאני יכולה להגיד לכם כי אני אבדתי אם וקשה מאוד מאוד והזמן עושה את שלא ממש לא אבל אין לי מילים להגיד לך תשמרי על המשפחה יותר מזה אין לי את המילים להגיד לך שתהיו בריאים אמן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר