וידה ואלי כהן

המסע של אלי: "תעזרו לי. אני רוצה להציל את אמא שלי"

בנה של וידה כהן, הזקוקה להשתלת כבד דחופה, יצא במסע להצלת אמו: "לפני כמה שנים איבדנו את אבא שלנו, והיום אנחנו נלחמים כמו אריות כדי לשמור על הלביאה של המשפחה"

פורסם בתאריך: 23.7.17 14:48

משפחה זה מעל הכל, וכששומעים את אלי כהן, בן 39 מחולון, מדבר מליבו, מבינים עד כמה. בשנים האחרונות אמו של אלי, וידה כהן, בת 63, אם לחמישה וסבתא לעשרה נכדים, חלתה בשחמת הכבד. כל שמחת החיים ששררה בחיק המפגשים המשפחתיים הפכה ליגון מלווה בריקנות. כהן מציין כי הדבר היחיד שיכול לפתור את המצב הוא טיסה לניו אורלינס, לצורך השתלת כבד. אלא שזה לגמרי לא פשוט והמשפחה זקוקה לסיוע בהוצאות הגבוהות כדי להציל את חייה של האם.

"מאז המחלה, חיינו השתנו מקצה לקצה. קשה לה לתפקד בחיי היום יום. כיום אמא מתאשפזת בבית החולים איכילוב בתדירות גבוהה. היא נוטלת תרופות ומאוד עייפה וחלשה ומצבה הולך ומידרדר מיום ליום", אומר אלי ומוסיף: "המצב קורע אותי מבפנים. זאת מועקה שלוקחת אותך למטה. אני רוצה להציל את אמא שלי. היא חינכה אותנו להיות בצד הנותן אבל הפעם היא זאת שזקוקה לעזרה של כולם. זה סיפור החיים שלנו".

מאז התגלתה המחלה אצל וידה, הטיפולים הרבים הובילו את המשפחה לחובות ולקשיים כלכליים ורק השתלת כבד עשויה לשנות את המצב. "נכון להיום, אמא שלנו מועמדת להשתלת כבד בחו"ל, בארצות הברית, והליך ההשתלה יכול לקחת כמה חודשים, אפילו יותר. אנו זקוקים לסיוע למימון טיסות, תרופות, לינה, אובדן ימי עבודה ומזון מיוחד", מבקש כהן בקול חנוק, ולאחר שתיקה קלה, מוסיף: "המחר שלנו נמצא בידיים שלכם, של התורמים. לפני כמה שנים איבדנו את אבא שלנו, חיים כהן, והיום אנחנו נלחמים כמו אריות כדי לשמור על הלביאה של המשפחה".

תרומות ניתן להעביר לחשבון על שם וידה כהן, בנק הפועלים 12, סניף 638, מספר חשבון 460540

 

 

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל רביבו

    אנשים חייבים לעזור לאישה הצדיקה הזאת
    אישה שלא עשתה בחיים רע לאף אחד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר