גילי ערבה, צילום- טל שחר

מתמודדת מחולון עלתה לגמר בתחרות מלכת היופי

גילי ערבה בת ה-19 מחולון עלתה לגמר בתחרות מלכת היופי לשנת 2020. האם הנציגה החולונית תזכה בכתר?

פורסם בתאריך: 26.6.20 13:17

גילי ערבה בת ה-19 מחולון היא אחת מ-12 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי לשנת 2020, היא נולדה וגדלה בחולון, בת שנייה מתוך שישה ילדים. בגיל חמש עברה עם המשפחה להתגורר בקאריביים בעקבות העבודה של אביה.



"כל מי ששומע שגדלתי שם, מקנא בי", היא מספרת ונזכרת בפרידה מהמשפחה והחברים. "המעבר הזה היה לי ממש קשה, בגיל חמש לעזוב את המשפחה פה, את החברים ואת כל מה שלמעשה הכרתי", היא מספרת.

ואיך בכל זאת זה היה?

"זה לא היה פשוט, אני מאוד קרובה לסבא וסבתא והיה המון בכי. ברמה החברתית אני זוכרת שהחברים עשו לי מעין מסיבת פרידה. לא ממש הבנתי מה קורה. אומנם באנו לישראל בכל קיץ לבקר ולהיות עם המשפחה אבל זה לא היה אותו הדבר".

היא חזרה עם המשפחה לפני חצי שנה לישראלוהם חזרו לחולון."חולון היא הבית. פה החברים והמשפחה. לא חושבת שהייתי חושבת לגור במקום אחר",היא אומרת.

אז בואי נגיע לתחרות מלכות היופי, איך הגעת אליה בכלל?

"זה התחיל בכלל מאימא שלי שרשמה אותי לתחרות והוזמנתי למיונים הראשונים שם היינו כ-3000 בנות. פחדתי מזה כי היו בנות מאוד יפות ומאוד חכמות. שאלו אותנו שאלות כמו "מה היית עושה אם היה לך את כל הכסף בעולם" והסבירו שמי שממשיכה תקבל הודעה. המשכתי והמשכתי לעוד שלבים כשהשלב האחרון היה סוג של מבחני פסיכומטרי, שם התבקשנו לצייר ציורים, לכתוב סיפור בעברית ולבדוק את רמת המשכל שלנו. האמת שהייתי מופתעת שביקשו מאיתנו לעשות כזה דבר, זה לא רק יופי בסופו של דבר".

ואז קיבלת את ההודעה שהתקבלת.

"הייתי באמצע מבחן והודיעו לי שעברתי את השלבים הסופיים ואני אחת מ-12 המועמדות הסופיות. סיפרתי לאימא שלי על זה כשהגעתי הביתה כי רציתי לראות את הפרצוף שלה. התגובה שלה הייתה מדהימה".

 

 

 

התחרות הזו כבר איבדה את היוקרה,מה את חושבת עליה?

"זה נכון, אימא שלי ספרה לי שפעם כולם חיכו לזה ועכשיו זה ממש לא אותו הדבר אבל יש בתחרות הזו המון מעבר ליופי שבאמת הוא לא הדבר העיקרי. בעיני, זה תמיד כיף לעשות היסטוריה וזו עדיין תחרות מדהימה כי אי אפשר לדעת מי תהיה הבאה שתעשה היסטוריה ותטביע חותם".

את מדברת על יופי ומציינת שהוא פחות חשוב, מה הסיבה שבחרו בך לדעתך?

"בעיניי מה שאהבו אצלי היא העובדה שיש לי תלתלים. הרבה בנות לא אוהבות את זה שיש להן תלתלים על הראש ובעיניי לא צריך להיות עצובים בגלל זה. זה גם לא קשור לסטנדרט יופי".

אפרופו סטנדרט יופי, מה עם פוטושופ?

"באופן אישי אני לא תומכת בפוטושופ. זה לא אמיתי ואני לא חושבת שזה בסדר כי אנשים מקבלים רושם מוטעה. אני זוכרת את עצמי בגיל 12 מסתכלת בתמונות ברשתות וחושבת לעצמי למה אני לא נראית ככה.אז אני הבנתי שזה פייק ומה שאני מעלה זה אני כמו שאני נראית בטבעי שלי. אני למשל מאוד אוהבת את נטע ברזילי וחושבת כמה שהיא מדהימה.היא יצרה שינוי גדול, היא מלאת ביטחון, היא אוהבת את החיים וזו הסיבה שאנשים אוהבים אותה. היא מביאה את התודעה שיופי הוא לא אחיד".

ולסיום יש מישהו שהיית רוצה לפגוש?

"ציפי שביט – גדלתי עליה כשעשינו את המעבר לקאריביים. היא גרמה לי להרגיש שמחה ומחוברת לישראל. גם היום כשאני רואה אותה בטלוויזיה אני מתרגשת. היא ראויה לכל פרס. עוד מישהו שהייתי רוצה להכיר הוא גיא פינס כי כל הזמן ראיתי את התוכנית שלו בארצות הברית וככה למדתי להכיר את כל הסלבס הישראלים".

תחרות "מלכת היופי של ישראל", הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71, השנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET שם תוצג הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות. ההצבעה תיערך בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי  אז ניתן יהיה להצביע למתמודדת המועדפת דרך האתר

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר