הקבוצה עובדת בשבילך. נטוורקינג

השיטה שעובדת בשביל העסק שלכם: NETWORKING

יש לכם מוצר או שירות ואתם רוצים להרחיב את קהל הלקוחות? הצטרפו לקבוצת NETWORKING ותנו לאחרים לשווק בשבילכם

פורסם בתאריך: 24.7.17 16:10

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים פונים לערוץ NETWORKING על מנת לקדם את העסק שלהם. בעלי עסקים מצטרפים לקבוצות של אנשי עסקים במסגרות שונות, נפגשים באופן תדיר, משקיעים בהיכרות אישית עם שאר חברי הקבוצה וזורעים את הזרעים ליום המחר. גלי שמיר, יו"ר להב חולון – לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים בישראל, מסבירה כיצד מצליחים לשווק בנטוורקינג:

אחד היתרונות הבולטים של שיווק בנטוורקינג הוא העלות הנמוכה יחסית לעומת הפוטנציאל של ההכנסות: בכל זמן נתון יש איש שיווק שעובד בשבילכם מתוך היכרות איתכם ואמונה במוצר שלכם.

אז איך זה עובד? ראשית לכל, ערך הנתינה הוא ערך מוביל בקבוצות נטוורקינג. כל אחד נותן מעצמו לאחר על מנת לעזור לו בקידום העסק שלו באמצעות הפניות ישירות של לקוחות, פתיחת דלתות במקומות רלוונטיים וקישור עם אנשי מפתח שיכולים לעזור לבעל העסק.

שנית, יש להתמיד. התמדה היא אחת ממילות המפתח בריצה למרחקים ארוכים. ההפניות העסקיות יכולות להגיע גם אחרי מספר חודשים. חשוב להפנים את זה לפני שמצטרפים לקבוצה כלשהי. בנוסף, יש להשקיע וחשוב להקדיש למפגשי אחד על אחד זמן ביומן. המפגשים הקבוצתיים הם הקצה של בניית הקשר.

כמו כן, כדאי להגיע למפגש מוכנים עם נקודות ציון חשובות, להבהיר ולהגדיר לחברים בקבוצה מהן הפניות הטובות עבור העסק שלך. מומלץ לשים בכל פעם דגש על תחום אחד שבו מבקשים הפניות כדי לא לאבד את הקשב של בעלי העסק האחרים. לצורך כל כדאי להכין מראש את "נאום המעלית", פנייה ממוקדת, קולחת, קצרה ולעניין. חשוב להתאמן על הנאום פעם אחרי פעם ואפילו מול המראה בבית. ככה תוכלו למשוך את תשומת הלב של חברי הקבוצה. ניתן אף להשתמש בגימיק שבעזרתו יזכרו בעלי העסקים את העסק שלכם.

לסיכום, יש אנשים נפלאים בתחום העסקי שישמחו לפרגן לכם בהפניות ולעזור לכם לקדם את העסק שלכם. תנו תמיד את השירות הטוב ביותר, תשקיעו בחברים לקבוצה ותראו שעם הזמן הפניות אליכם יגיעו.

הכותבת היא יו"ר להב חולון

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מתווך בעיר חולון

    האמת היא שיש הרבה מה ללמוד ממך בעניין שיווק בנטוורקינג. את מגיעה בזכות ערוץ שיווק זה לתוצאות מדהימות. מכפלת כוח!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר