חני בוזגלו

אברי גלעד תוקף את חני בוזגלו: נדבקה בקורונה והגיעה לתוכנית הבוקר

לאחר שהתארחה בתוכנית הבוקר כדי לקדם את תערוכת הציורים שלה,האימא של הכדורגלנים מחולון נמצאה חיובית לנגיף

פורסם בתאריך: 14.7.20 15:51

המגיש אברי גלעד תוקף את חני בוזגלו, וטוען כי הגיעה לתוכנית הבוקר בזמן שהמתינה לתוצאות בדיקת הקורונה, ובכך סיכנה את עובדי התוכנית רק כדי לקדם את תערוכת הציורים שלה.

בתחילת חודש אוגוסט צפויה לעלות בגלרייה 58 תערוכת ציורים של חני בוזגלו, אמם של שחקני הכדורגל מחולון, מאור, אסי, אלמוג ואוהד, ואשתו של האב הלא פחות מתוקשר יעקב.

אתמול (שני) התארחה בוזגלו בתוכנית הבוקר של ערוץ 13 בהנחיית אברי גלעד וטל מץ, באייטם שנועד לקדם את תערוכת הציורים שלה. זמן קצר אחר כך הגיעו תוצאות הבדיקה, לפיהן היא נושאת את הנגיף. הרכילאי גיל משעלי פרסם כי בוזגלו נמצאה חיובית לקורונה זמן קצר לאחר ששהתה באולפני ערוץ 13, והוסיף שבעקבות הגילוי מסר אברי גלעד כי "היא העדיפה לקדם את התערוכה על פני פרנסתם וחייהם של אנשי התוכנית".

בתגובה לדברים אמרה בוזגלו לכתב "השקמה חולון": "אתה באמת חושב שאם הייתי יודעת שאני חולה, הייתי מגיעה ומסכנת מישהו? עשינו את הבדיקות במסגרת הצילומים לתוכנית 'בוזגלוס' ובכלל לא חשבתי שיש לי משהו כי אין לי שום תסמינים ואני בטוחה שהבדיקה לא נכונה ושיש בה טעות".

עוד הוסיפה בוזגלו בתגובה לדברים של גלעד כי "אני ממשפחה שלמדת ביקורת ואני לא מתייחסת לדברים האלה. אני באמת לא מבינה למה מישהו יכול להאשים אותי במשהו שלא ידעתי לגביו. לשמחתי, יעקב יצא שלילי בבדיקה וגם הילדים. אני חושבת שהכי חשוב זה הבריאות ואני מקווה לצאת מזה כמה שיותר מהר".

ומה לגבי התערוכה? האם היא תדחה עכשיו? 

"אני לא חושבת. יש זמן עד שהיא תיפתח. ואני מקווה שהכול יהיה בסדר".



 

את התערוכה שתעלה בחולון בתאריכים 31-5 באוגוסט, אוצר רפי וזאנה, והיא תוצג במסגרת תערוכות האמנות השנתיות של גלריה 58 במרכז עזריאלי בחולון. בינתיים, על בוזגלו להיאשר בבידוד למשך 14 יום לפחות, כאשר לא ברור האם תבריא עד הפתיחה.

"האמת שבעונה האחרונה של ה'בוזגלוס' גיליתי את עצמי מחדש", היא מספרת על אהבתה לציור, "לפני שנים למדתי ציור אופנה ובמשך כל השנים הייתי אימא במשרה מלאה, עכשיו כשהילדים גדלו וכל אחד בפינתו, מצאתי את עצמי נהנית מהיצירה ולא מפסיקה ליצור".

לדבריה, את רוב שעות היום היא מבלה בהכנת ציורים, ואומרת: "כשאני מתחילה לצייר אני אף פעם לא יודעת איך זה ייגמר. אני מאוד אוהבת לצייר בלילה ולמעשה במהלך כל שעות היום. יש בזה משהו מאוד מרגיע ואני מקווה ליצור קריירה מהאומנות הזאת ולהתחיל למכור בעתיד את הציורים שלי לעולם".



תגובות

4 תגובות
  1. אביטל

    כל עוד לא מגיעות תוצאות הבדיקה היא צריכה להישאר בבידוד, גם אם חלפו 14 יום של הבידוד. אלה ההוראות והיא הפרה אותן.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אברי גלעד, יש לך מיקרופון ואתה בכל בוקר מדבר נגד הממשלה…. בנט אוהב את בנט – סתם טווס עם תנועות ידיים גדולות והרחבת חזה. בנט סתם תחמן, תככן בלתי נלאה וכל חבריו, שנטש, יודעים זאת.
    לכאורההה כמובן

  3. דני

    חוסר אחריות. כל מי שעושה בדיקה מקבל הסבר שהחל מרגע הבדיקה ועד לקבלת התוצאות הוא צריך לשהות בבידוד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר