עץ קרס בגן ילדים בזמן הקייטנה: בנס אין נפגעים

זמן קצר לפני קריסת העץ שיחקו הילדים בחצר. גם אתמול קרס עץ, בסמוך לבית ספר

פורסם בתאריך: 30.7.20 14:38

עץ קרס הבוקר (חמישי) בגן נחל שברחוב ברנדיס, במהלך קייטנה שהתקיימה במקום. על פי דיווחים אשר הגיעו אל מערכת "השקמה חולון", בעת שקרס העץ נכחו בגן הילדים 30 ילדים ששהו בו במסגרת קייטנה של החופש הגדול, אותה מפעילה רשת קהילה ופנאי.

העץ הגדול קרס בתוך חצר הגן שבה שיחקו הילדים כמה דקות קודם לכן, אולם במזל לא קרה להם דבר מאחר ששהו באותה עת בתוך מבנה הגן בזמן הקריסה.



מראה העץ הנפול עורר בהלה וזעזוע בקרב הורים לילדים בגן. "אני רוצה שראש העירייה יבוא לפה ויסביר לי איך קורה דבר כזה. למה העירייה לא טיפלה בעצים האלה ובדקה אותם?", אומרת אם לילד בגן, "בנס שלא קרה דבר לילדים. מה היה קורה אם הילדים היו באותו זמן בחצר?".

"הגן הזה קיים 40 שנה. אני אפילו הייתי שם כילדה וכבר אז אני זוכרת את העץ הזה שעמד. רק תבינו כמה שנים העץ הזה קיים, והעירייה פשוט לא בודק אותו. חייבים לעשות בדיקה של יותר העצים. פשוט מפקירים את הראשים של הילדים שלנו".

העץ קרס הבוקר לאחר שאתמול, בשעות הערב, חבר המועצה מייקאל בוזגלו קיבל תמונות על עץ שקרס מתוך בית הספר שברחוב שזר. בוזגלו כתב כי "מדגישים ומתזכרים את כלל הגורמים הרלוונטים שיש לדאוג לסקרי עצים מאסיבים יותר ובנוסף הפחתת משקלים בשוטף. לצערי עשרות מאות עצים בשנה האחרונה קרסו הן כותצאה מפגעי מזג האוויר והן בגלל טיפול מתמשך".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לפני מספר ימים בוצעו עבודות גיזום לעץ בגן. בעקבות הקריסה גודר המקום והוזמן אגרונום לבדיקת העץ בשל החשש שלנו שהעץ נרקב מבפנים, דבר שלא ניתן לראות, ולכן הוא קרס. הוזמנה משאית ים מנוף לפינוי החלק שנפל אשר תגיע מחר בבוקר".



תגובות

תגובה אחת
  1. תמרה

    על זה יש לאמר בולשיט
    גם אם אומרים לכם מזהירים אותכם מתרעים שיש בעיה עם עצים אתם או שלא מתיחסים או שלא מגיבים או שלא מאשרים להוריד עץ גם אם הוא יגרום לבעיה .
    בלי סיפורים ובלי תרוצים קחו אחריות אתם אשמים ובמסל נמנע אסון.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר