מדוע אינכם יכולים להחנות במפרצים מחוץ לבתי הספר בחופש הגדול?

תושב חולון שקיבל קנס על כך שהחנה את רכבו במפרץ, למרות שבתי הספר סגורים, החליט לצאת למאבק

פורסם בתאריך: 5.8.20 14:42

בימים אלה נמצאים תלמידי בתי הספר בעיצומה של חופשת הקיץ. בתי הספר והתיכונים ריקים מתלמידים ומורים, ותושבים בעיר ביקשו לנצל את קטע במיועד להעלאת והורדת תלמידים, על רקע מצוקת החניה, גילו שקיבלו דוח וקנס.

החניה בקטע הכביש מחוץ לבתי הספר אסורה בשעות הבוקר ואחר הצהריים, אולם לטענת תושבים לא ברור מדוע האיסור נמשך גם במהלך החופש הגדול כאשר לא מתקיימים לימודים בבתי הספר.



כך למשל, ברחוב הכנסת, בסמוך לכניסה לתיכון איילון, קיים קטע להעלאת והורדת תלמידים התופס שני מקומות חניה. בקטע הזה חונים בו כלי רכב במהלך שעות הערב והלילה, כאשר החל משעה 07:00 בבוקר הם מחויבים לפנות את מפרץ החניה, שהופך לנקודת הורדת תלמידים. כלי רכב אשר לא מפנים את מפרץ החניה בזמן חשופים לקנס בגובה של 250 שקל. כעת, בימי החופש הגדול, נותר מפרץ החניה ללא שימוש גם במהלך שעות הלימודים. אולם תושבים שהחנו במקום את רכבם גילו שנקנסו.

אתמול בבוקר (שלישי) התעורר קובי המתגורר באזור וגילה כי על רכבו הוצמד קנס בגובה של 250 שקל. זאת, משום שלא הזיז את הרכב בשעה 07:00 בבוקר.

"יש במקום שתי חניות שמשמשות מקום להורדת תלמידים, אבל עכשיו בתי הספר סגורים ועדיין נותנים דוחות על החניות. מגיע לשם פקח במיוחד בשעה 07:30 בבוקר כדי לתת דוח על החניה", טוען קובי, "14 שנים שהמפרץ הזה קיים ואף פעם לא היה דבר כזה. כולם יודעים שבית הספר סגור ביולי-אוגוסט. אני לא מתכוון לוותר על הדוח הזה ואלך לשיפוט. במהלך הלילה חונות פה מכוניות על המדרכות כי אין מקום, והפקחים לא מחלקים דוחות, אז למה עכשיו בקיץ הם נותנים דוח על החניה במפרץ?".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בבית ספר שעדיין פעיל לחינוך המיוחד. לפיכך התמרורים שמסדירים את נושא החנייה בתוקף ויש לפעול לפיהם."

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר