מי ראה את הבעלים של הכלב שתקף שני ילדים בגן סיפור?

אביו של אחד הילדים שננשך ברגלו מבקש לאתר את הבעלים, מחשש שהכלב יתקוף אנשים נוספים: "הילד שלי בטראומה"

פורסם בתאריך: 9.8.20 15:21

שני ילדים, בני 10 ו-11 הותקפו ביום חמישי בשעות הערב על די כלב בגן הסיפור הגינה נחמה שבחולון.

על פי עדויות מהמקום, שני הילדים הסתובבו בגן, כאשר בשלב מסוים הגיעו למקום גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם, שטיילו עם כלבם. לפתע הכלב לרץ אל עבר אחד הילדים ותקף אותו. לאחר כמה רגעים תקף גם את חברו ונשך אותו ברגל. כתוצאה מכך נחבל הילד והחל לדמם ובעלי הכלב עזבו את המקום.



ארז ליטאי, אביו של אחד מהילדים שהותקפו מספר כי גם לאחר שאסף עדויות מאנשים ששהו בגן בזמן התקיפה, לא הצליח לאתר את בעליו של הכלב. "אנחנו עדיין מחפשים אותם", הוא אומר, "אני אחרוש את הרחוב עד שאמצא אותם".

"הבן לי הגיע אל הבית בשעות הערב כשיש לו נקב בתוך הרגל. אשתי ראתה אותו מדמם וישר התקשרה אליי שאבוא דחוף", משחזר ליטאי, "הבן שלי יחלים. יש לו נקב בתוך הרגל אבל הוא בטראומה. אבל אם הכלב הזה יתקוף אנשים נוספים?".

על פי עדויות שאסף האב מאנשים ששהו בגן בזמן האירוע, עולה כי הכלב התוקף היה גדול ובצבע לבן והסתובב בתוך הגן כשהוא לא רתום לרצועה. "הילד רעד מפחד", מספר עד ראייה שנכח במקום, "הכלב רץ אליו, הייתי בהלם. הכלב קפץ עליו ומהעוצמה הילד עשה גלגול, אז פשוט הכלב עבר אל הילד השני ונתן לו ביס בתוך הרגל. אז הבעלים שלו תפס אותו והתחיל לתת לו מכות ושם לו מחסום פה".

נכון לרגע זה, טרם אותרו בעליו של הכלב. ליטאי מעדכן כי הוא מנסה להשיג סרטונים ממצלמות האבטחה של הגן ואף פנה בנידון אל יו"ר ועדת הביטחון, חבר המועצה שחר האס. אולם בשלב זה טרם ידוע האם קיימים סרטונים זמינים אשר יוכלו לסייע בזיהוי בעליו של הכלב.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר