בית הספר אשלים

התפרצות במוסדות החינוך בחולון: תשעה מקרי קורונה מתחילת שנת הלימודים

פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים: עשרות ילדים ואנשי צוות נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 6.9.20 14:32

פחות משבוע עבר מאז נפתחה שנת הלימודים בחולון, וכבר נרשמו שמונה מקרי הדבקות בבתי הספר וגני הילדים בעיר. מאז נפתחו הלימודים ביום שלישי האחרון, לא עבר יום אחד שבו לא דווח על חולה קורונה מאומות.

ביום השני ללימודים (2 בספטמבר) דווח על אשת צוות מבית הספר ניב שנמצאה מאומתת לקורונה. בעקבות כך נכנסו לבידוד עשרות תלמידים וכמה אנשי צוות שבאו עמה במגע. למחרת, נמצא תלמיד בתיכון שמעון פרס כמאומת לקורונה. כל 16 התלמידים ששהו עמו בתוך קפסולת הלימודים נכנסו לבידוד. כמו כן, באותו היום נמצא אחד הילדים מגן ספיר כמאומת לקורונה.

ביום הרביעי ללימודים נמצאה חולת קורונה בין תלמידי חטיבת הביניים ארן. 25 תלמידים נכנסו לבידוד. כמו כן, באותו היום דווח על תלמיד בית הספר אשלים שאובחן חיובי למחלה. פחות מיממה לאחר מכן כבר אותר תלמיד בבית הספר דינור כחולה קורונה. כל תלמידי כיתתו ואנשי הצוות שלה נכנסו לבידוד. באותו היום נמצאה תלמידה מתיכון נעמ"ת כחולת קורונה, וכן אותר חולה קורונה בין אחד מילדי גן ספיר. בעקבות כך הגן נסגר עד ה-16 בספטמבר וכל תלמידיו ואנשי הצוות נכנסו לבידוד.

אתמול (מוצאי שבת) הודיעה העירייה על עוד שני אירועי קורונה בגני הילדים: בגן זוהר שבקריית רבין אובחן ילד כחיובי לנגיף ובגן חצרים נמצאה סייעת מאומת לקורונה. שני הגנים נכנסו לבידוד.



ביום חמישי האחרון אובחנו בישראל 3,000 חולי קורונה מאומתים – שיא יומי מאז התפרצות המגפה. לנוכח מקרי ההדבקה שנרשמו בימים האחרונים, תושבים רבים משמעים את קולם ברשתות החברתיות וטוענים כי יש לסגור את מוסדות החינוך לנוכח ההדבקה ההמונית.

בתוך כך, אומרת ל"השקמה חולון" יו"ר הנהגת ההורים בחולון, בת אל בן דוד: "אנחנו קוראים להורים לקחת אחריות ולהקפיד על ההנחיות כדי שנוכל להמשיך בשגרת לימודים ולעצור את שרשרת ההדבקות. זה תלוי גם בנו".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר