כך נמצא הפעוט שיצא מהמשפחתון ושוטט ברחוב: "פתאום ראיתי ילד קטן"

תושבת חולון מספרת כיצד הבחינה בפעוט. מעצרה של מנהלת המשפחתון הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 9.9.20 10:29

אתמול (שלישי), בשעות הבוקר המאוחרות, התקבל דיווח על פעוט בן שנתיים ברחוב. לאחר מכן התברר כי אותו פעוט הצליח לצאת מתוך המשפחתון שבו שהה. מנהלת המשפחתון נעצרה והובאה בפני בית המשפט שהאריך את מעצרה בחמישה ימים".

מי שמצאה את הפעוט ליגל בוארון עטיה, תושבת חולון ואם לילדים בגילאי ארבע ושבע. היא הבחינה בפעוט משוטט כשהייתה בנסיעה, בדרכה לעבודה. "נסעתי בדרכי לעבודה על רחוב מקווה ישראל לכיוון כיכר הדמעות", היא מספרת, "פתאום ראיתי ילד קטן הולך לבד בצד ימין של המדרכה. תוך כדי הנסיעה הסתכלתי עליו. מיד עצרתי את הרכב, יצאתי וחיפשתי אותו.  אני אם לשני ילדים ובכל פעם שאני רואה ילדים אני בוחנת אותם. רחוב מקווה ישראל הוא  סואן. הייתי בהלם תוך כדי נסיעה ולא האמנתי למראה עיניי".



לאחר כמה רגעים של חיפושים, הבחינה עטיה כי הפעוט פנה אל תוך רחוב שנקר. "הוא היה שם עם שני גברים ורכב אחד כמעט דרס אותו", היא אומרת, "הייתי מבוהלת, הרמתי אותו וקניתי לו שתייה".

לאחר מכן אספר עטיה את הפעוט ונסעה איתו  אלתחנת המשטרה, בדרך חלפה על פני המשפחתון שממנו הצליח לצאת באין מפריע. "הילד לא דיבר ושרתי לו כדי שיירגע. ראיתי מישהי ברחוב מחפשת מישהו והבנתי שזו הגננת. היא אמרה לי שכל הזמן הפעוט פותח את הדלת ובורח".

לאחר מכן מסרה עטיה את הפעוט אל אנשי תחנת משטרת בת ים. הוריו ההמומים הגיעו לשם כדי לאסוף אותו. כאשר חלפו על פניה, מספרת בוארון עטיה, הם הודו לה. לדבריה הם היו די בהלם מכל מה שקרה ועדיין התקשו לעכל את המתרחש. "נפרדנו בתחנת המשטרה. ההורים היו בלחץ והפנים שלהם לא נראו טוב", היא מסכמת.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר