לאן נעלם הכסף? למרות הסיוע הרב הנכה מחולון עדיין מתגורר ברחוב

רבים התגייסו כדי לאסוף כסף לאריה כהן שנזרק מביתו, שאלא שלא כל הסכום הגיע

פורסם בתאריך: 21.9.20 17:04

לאחר שסיפורו הובא בהחרבה, ורבים נענו לסייע, אריה בני, נכה צה"ל, עדיין גר ברחוב עם כל חפציו.

בני, בן 65, נכה צה"ל שהתאלמן מאשתו לפני שנים, עבר שלושה אירועים מוחיים, ומאז מתגורר לבדו. סיפורו הובא כאן ב"השקמה חולון" בהרחבה. לטענתו הוא התגורר בחמש השנים האחרונות בדירה עם ליקויים שחייבים טיפול, בהם נזילות מים. "פניתי שוב ושוב לבעל הדירה ואמרתי לו שאי אפשר ככה לחיות ושישלח מישהו לתקן, בעל הדירה סירב ואמרתי לו שכל עוד לא תתקן, לא תקבל ממני כסף עבור שכירות", סיפר אריה.



לאחר שנזרק לרחוב, אנשים רבים ששמעו את פרטי המקרה נענו לעזור ואף גייסו סכום כסף על מנת שיכול לשלם שכר דירה ובכך לפתור את הבעיה. אלא שכעת מתברר כי ככל הנראה סכום הכסף שגויס עבור אריה כלל לא הגיע אליו, זאת לאחר שאחד מן המגייסים נעלם עם הכסף. כתוצאה מכך נתור אריה עם 900 שקלים בלבד – סכום שלא מאפשר לו לשלם שכר דירה, ועל כן הוא עדיין נותר ברחוב.

ה"היה מישהו שפתח קבוצה של גיוס המונים. אחר כך שאלנו אותו מה עם הכסף והוא אמר שיש רק 900 שקלים ומאז נעלם", מספרת הפעילה החברתית גלית אבוארון ומוסיפה:
"באתי להביא לאריה סל מזון בכתובת החדשה ואז אמרו לי שהוא עדיין ברחוב. כשהגעתי לשם אריה אמר לי שיש לו רק 900 שקל מכל הכסף שגויס. הוא סיפר שהבחור לקח את הכסף והוא לא קיבל שום דבר. ניסיתי לקחת אותו לעמידר, לארגן לו דיור ציבורי עם כל המצב שיש עכשיו ייקח לפחות חודשיים. כרגע אספתי 2,150 שקל מאנשים".

כעת אריה עדיין מתגורר ברחוב כאשר השכנים נותנים לו מים, מזון ומסייעים לו. "אי אפשר להשאיר אותו ברחוב עם הקורונה והגשמים שיתחילו", קובעת אבוארון, "צריך באופן מיידי לתת פוש".



תגובות

9 תגובות
  1. רפ"ק בדימוס

    למה המשטרה לא עוצרת את האדם שגנב את הכסף הונאה חמורה
    משהוא שיתעורר
    תגישו תלונה אלו שתרמו לאדם הנכה
    בטוח יש פרטים מזהים של איש ההונאה והגניבה!

  2. אתי

    שהמדינה תעביר אותו לדיור מוגן.יד המון הוסטלים
    למה לתת לבן אדם להגיע למצב כזה על זה צריך להפגין מקווה שמשהו יתעשת וידאג לו דחוף .אולי ראש העיר אולי שר הרווחה שמוליק.מזעזע לראות כך בן אדם .בבקשה תרשמו עליו.

  3. טניה

    נו, איפה משרד הרווחה? הם רק יודעים להוציא ילדים מהבית ולהרוס משפחות. וכשבאמת צריך לעזור הם אינם

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאן הגענו איפה צהל נכה צהל תכניסו אותו לבית החיל ותאחסנו את חפציו אנשים רעים מי שלקח את כספו שישלם לרופא, בושה וחרפה להשאיר ביום הזה נכה ברחוב, איפה העירייה לשכת הרווחה, הפקרותיפה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את הכסף שגנב אמן יתן לתרופות. כמה רוע יש באנשים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר