אבל בחולון: הלך לעולמו אליהו קאשי מוותיקי העיר

אליהו קאשי היה בעל מכולת שתרם רבות לנזקקים. בן 91 במותו

פורסם בתאריך: 25.10.20 16:53

אבל בחולון: אליהו קאשי, מוותקי העיר, הלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 91. קאשי היה מוכר מאוד בבעיר כבעל מכולת שתרם ועזר לנזקקים. "לאליהו היה מכולת בחולון והוא עשה חסדים רבים למען הזולת", סיפרו מכריו.

"דוד שלי אהוב, דוד שלי יפה וחתיך על חלל העירקי האחרון האורגינל שהיה פה הלך. קשה לי להאמין שאתה לא פה יותר", ספדה לו אחייניתו אושרית קאשי, "בלתי נתפס שביום שבת שלחת לי בוואטסאפ קליפ של זמר ערבי, באותו היום עשית לי לייק וחיבוק על סטורי תמיד דאגת לכולם, תמיד הצחקת את כולם תמיד רק לתת ולתת ולתת העיקר שיהיה לאחרים תמיד עזרת לכולם, תמיד היית בפוקוס אתה היית הקומפיוטר של כולם. וגם תמיד שאלת אותי האם יש לי גברים? ולתשובתי ענית – בעירקית את יכולה גם בלי, כשסיפרתי לך על רצוני בתינוק מבנק הזרע כל כך שמחת והתחלת לרקוד וכשסיפרתי לך על סיום ההריון אמרת: 'הכל לטובה', והוספת: 'עכשיו תתחילי לחיות'. מכל דבר רע היית עושה טוב. היית בעל מושלם לאשתך דוריס כמה אהבת אותה. כל הזמן אמרת לי ולאימא: 'אני כל יום מתפלל לאושרית שתתחתן', ולאימא ולי אמרת שתרקוד יחף בחתונה שלי. אז אליהו, תמשיך לרקוד שם למעלה עם מי שאתה אהבת, אני למדתי ממך המון, אני לקחתי ממך המון אתה תמיד תהיה בליבי, עמוק בתוכי".



תגובות

3 תגובות
  1. רחל כהן

    הייתי ילדה קטנה ודודתי גרה ברחוב סירקין ברחוב היתה מכולת של אליהו ודוריס שני אנשים מקסימים טובי לב ואליהו תמיד אם חיוך רחב על פניו וצחוק גדול יהיה זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר