בני משפחתו של ההרוג בתאונת פגע וברח: "מבקשים מהנהג הפוגע שייקח אחריות"

ביום חמישי נפגע יצחק קקיאשוילי בן ה-98 מרכב חולף. הנהג נמלט והשאיר אותו פצוע אנושות על הכביש. נכדתו: "הוא היה חזק וצלול"

פורסם בתאריך: 8.11.20 11:20

ביום חמישי, זמן קצר לאחר שנפגע אנושות בתאונת פגע וברח ברחוב המרכבה בחולון, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של יצחק קקיאשוילי, בן ה-98. קקיאשוילי הותיר אחריו שלושה בנים, שישה נכדים, 18 נינים וחימשה, שאותה זכה לראות לראשונה רק שלושה ימים לפני התאונה. "סבא היה אמור לחגוג בעוד כחודשיים את יום הולדתו", מספרת בכאב נכדתו.



קקיאשווילי נפגע ביום חמישי מרכב חולף ברחוב המרכבה בחולון. הנהג הפוגע נמלט מהזירה ועד כה הוא לא אותר וזהותו אינה ידועה. על פי ממצאים ראשונים מהאירוע, קקיאשווילי חצה את הכביש, כשלפתע רכב פגע ונמלט מהמקום.

כוחות מד"א שהגיעו לזירה פינו את קקיאשוולי אל בית החולים איכילוב, שם נקבע מותו. הודעה נמסרה לבני משפחתו, שלטענתם קיבלו את הבשורה המרה בטלפון.

בני המשפחה מספרים על דמות מוכרת מאוד בחולון ובפרט בשכונת קריית שרת. "סבא היה פעיל מאוד בבית הכנסת הגרוזיני ברחוב אלופי צה"ל, מהיום הראשון שהקימו אותו. הוא תרם מאוד, אהב לטייל והיה חזק מאוד", מספרת נכדתו.

קקיאשווילי עבד בצעירותו במסגרייה ולאחר מכן בחנות ירקות. גם לאחר שפרש לגמלאות המשיך להיות פעיל ולסייע לקהילה. "הוא היה אדם בריא ונראה צעיר לגילו. גם כשהפרמדיקים פינו אותו מזירת התאונה, הם חשבו בהתחלה שמדובר בגבר בן 70",  מספרים בני המשפחה, "קיבלנו נורא קשה את הבשורה. אם לא התאונה הזאת, היינו חוגגים לו את יום הולדת ה- 100.הוא היה עצמאי, חזק וצלול והיה בטוח שיגיע לגיל 100. הוא היה פעיל, נוסע באוטובוסים לא רצה עזרה מאף אחד. אנחנו גרים באותה שכונה וסבא כעס אם מישהו הציע עזרה".

יצחק קקיאשוילי והחימשה שאותה זכה לראות לפני מספר ימים

נכדתו של קקיאשווילי מספרת כי העובדה שהסב האהוב מת כתוצאה מתאונת פגע וברח אינה נותנת לבני המשפחה מנוח. "זה נורא קשה", אומרת נכדתו, "היינו מעדיפים לשמוע שהוא היה נפטר כתוצאה מהתקף לב. אם לא התאונה הזו הוא היה חי עוד חמש-עשר שנים לפחות".

מה תרצו לומר לנהג הפוגע?
"אנחנו לא יודעים מי פגע בו, פצע אותו והשאיר אותו בצד הדרך. אנחנו לא יודעים על מי לכעוס. אנחנו יותר מבואסים מאשר כועסים. מה אנחנו יכולים להגיד, שיבוא לבקש סליחה? רק שפשוט ייקח אחריות על המעשים שלו. אנחנו מנסים להבין מה קרה, מי סייע, אנחנו לא יודעים כלום".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר