האדמה קרסה והילדים טיפסו על הגדר בין שמיים לארץ

כבר חודשים שהשכנים מזהירים מפני הבור. היום שוב נמנע בנס אסון

פורסם בתאריך: 3.12.20 18:33

כבר מספר חודשים שדיירי רחוב אילונה פהר מתריעים על סכנה בהתרחבותו של הבור המקיף את עץ הפיקוס הוותיק. היום אף ילדים כמעט נפלו אל תוך הבור לאחר שטיפסו על מעקה הבטיחות, שהאדמה מתחתיו קרסה באירועי הגשם האחרונים.

חן דבח, המתגוררת בבניין סמוך, צפתה באירוע ממרפסת ביתה, בעת שהתרחש. בשיחה עם "השקמה חולון" היא מספרת: "היו שם שני ילדים שהגיעו לשם כנראה אחרי שסיימו את הלימודים בבית הספר. הם ירדו למטה והתחילו לטפס על הגדר שהייתה שם. הילדים עברו לצד השני ואנשים התחילו לצעוק לעברם, אז הם ברחו. זה היה מאוד מסוכן".



לדבריה ולדברי דיירים נוספים המתגוררים ברחוב, מדובר בעוד אירוע נקודתי שממחיש את הבעיה האמתית של התפוררות האדמה והתרחבות הבור בעקבות הגשמים והסחף. "התקשרנו מיד לפיקוח שיבואו. העירייה צריכה לעקור את העץ זה. גם אני אוהבת עצים אבל מדובר במפגע מסוכן ומזוהם. זו אחת מהשכונות היוקרתיות בעיר ותראה איך המצב פה. בימים של גשם כל הדבר הזה מתמלא במים", טוען אחד השכנים.

דניאל ברוך, המתגורר גם הוא באותו הבניין מספר כי הוא פנה מיוזמתו מספר פעמים אל אגף גנים ונוף של העירייה על מנת שזה יטפל במפגע. לדבריו, עד כה לא נענה על ידם. "עם הגשמים נהיה סחף. ילדים משחקים שם, יש שם בור ומחילות עם זבל ומים. הסחף יצר שם בורות בגלל הצורה של התכנון הלקוי שלהם. בעת שיטפון הבור מתמלא במים עם קצף לבן".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המקום מגודר ומשולט. בעקבות הגשמים נסחפה אדמה במקום ובשבוע הבא מתוכננות עבודות ניקוז ועפר לשיפור זרימת המים לבור. עץ השקמה העתיק  שנטוע בבור מיועד לשימור ולכיסוי הבור וחבל שיש  תושבים שמבקשים להמיתו.
לפני שנה כל השטח היה בורות עם ברזלים ואגף גנים ונוף מילא את הבורות באדמה ונשתלו עצים לחורשה יפה".


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר