לפתוח את העסקים

עשרות בעלי עסקים מאזור חולון הגיעו לעיר כדי להפגין נגד מדיניות הממשלה

פורסם בתאריך: 18.1.21 08:18

עשרות בעלי חנויות רחוב, מסעדנים ופעילי מפלגת העצמאים "עצמנו" הפגינו אמש (ראשון) מול מתחם ההאוטלטים בעיר. יו"ר מפלגת "עצמנו – עצמאים וליברלים", דותן סופר: "אני קורא לעצמאים להפר את ההחלטה חסרת ההגיון על הסגר ולפתוח את העסקים, לא ייתכן שמקבצים את כל הציבור לחנויות ענק סגורות במקום לאפשר קנייה באוויר הפתוח בין חנויות רחוב".



בעוד חנויות הרחוב והמסעדות סגורות בסגרים וגם בסגר הנוכחי, הסופרמרקטים הגדולים פתוחים ומוכרים לא רק מוצרי מזון, אלא גם בגדים, מוצרי חשמל, מזון מוכן בטייק אווי, וכמעט כל מוצר אפשרי. מפלגת "עצמנו – עצמאים וליברלים" בראשות דותן סופר, שחרטה על דגלה לפעול בכל הכוח למען זכויות העצמאים בישראל, יחד עם עודד בבאי, מראשי "אני שולמן", קיימו אתמול (ראשון) הפגנת מחאה על המדיניות המעוותת שמאפיינת את תקופות הסגרים ומפלה בין רשתות לעסקים קטנים. בהפגנה לקחו חלק עשרות בעלי חנויות ומסעדנים ופעילי המפלגה.

 יו"ר מפלגת עצמנו – עצמאים וליברלים, דותן סופר: "אני קורא לעצמאים להפר את ההחלטה חסרת ההגיון על הסגר ולפתוח את העסקים. כל עוד הרשתות הגדולות מכניסות אלפי אנשים לחנויות סגורות ומוכרות להם סחורה מכל הסוגים והמינים, אין סיבה ראויה לכך שעסקים ברחוב יהיו סגורים, סכנת ההדבקה בחנויות שנכנסים אליהן 2-3 אנשים בו זמנית נמוכה בהרבה מאשר בהתקהלות המונית בסופרמרקטים סגורים. הממשלה שכחה את העצמאים הקטנים והיא מעבירה את הלקוחות שלהם לרשתות של הטייקונים – צריך לאפשר שיוויון הזדמנויות ולהציל עצמאים מקריסה. אם בעל עסק חושש מקנס – שישים בחלון הראווה שתי קופסאות שימורים למכירה ויגיד שהוא חיוני כי הוא מוכר מזון, זה בדיוק מה שחצי חינם והרשתות הגדולות עושות, והן לא נקנסות."

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר