צילום: דוברות וולפסון

משבר העומס: חולי קורונה יועברו מבית החולים וולפסון למרכזים רפואיים נוספים

מהנהלת בית החולים נמסר כי בעקבות עומס חריג במחלקת הטיפול הנמרץ לחולי קורונה, שהגיעה לשיא מאושפזים מאז פרוץ המשבר, חולים חדשים שיאובחנו יופנו למרכזים אחרים

פורסם בתאריך: 24.1.21 09:00

המרכז הרפואי וולפסון הודיע אמש (שבת, 23.1) כי בשל העומס החריג של מאושפזים במחלקות הקורונה, משרד הבריאות ניתן אישור להעביר חולי קורונה חדשים למרכזים רפואיים נוספים במקום לקלוט אותם במקום.

ממחלקות הקורונה וטיפול נמרץ קורונה במרכז הרפואי וולפסון נמסר כי מאושפזים בהן, נכון למוצאי שבת, 75 חולי קורונה, מהם כ-40 חולים במצב קשה וקריטי, ו-3 המחוברים למכונת לב-ריאה.



ב-48 שעות האחרונות אושפזו במחלקות הללו כ-20 חולי קורונה 10 מהם ללא מחלות רקע, 5 במצב בינוני עד קשה וסך הכל 10 מאושפזים מתחת לגיל 45. מנתוני בית החולים עולה כי ממוצע הגילאים במחלקה הוא 67, כלומר נמוך בכ-3 שנים מממוצע הגילים שהיה בגל השני.

עוד עולה מהנתונים כי מדובר בשיא של חולי קורונה המאושפזים במקביל וכן בשיא של כמות חולים הקשים והמחוברים למכונת הלב-ריאה, במחלקה הפועלת בתפוקה מרבית מאז פרוץ המגיפה בחודש מרץ.

מהנהלת בית החולים נמסר כי "לאור עומסים גבוהים במחלקות הקורונה במרכז הרפואי וולפסון, העלייה ניכרת באשפוזים של חולים קשים וקריטיים, והפניות אל בית החולים של מאומתים גם מאזורים מרוחקים כמו מירושלים, אישר משרד הבריאות ויסות של מד"א לבתי חולים נוספים בסביבה. קיימת גם עלייה ניכרת במספר החולים הצעירים, ושתי נשים צעירות בהיריון, שתיהן במצב קל".



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר