מוזיאון עיצוב גלריה תיאטרון חולון
צילום: טל ניסים, אלעד שריג

חול המועד פסח בעיר: פסטיבל ימי זמר, תערוכות, מופעי מוזיקה

לצד פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון, הגלריות והמוזיאונים שיהיו פתוחים חינם במהלך חול המועד, יתקיימו גם מופעי מוזיקה חיים עם מיטב האומנים

פורסם בתאריך: 29.3.21 07:49

התחלואה בירידה, האביב כבר כאן וחג הפסח בעיצומו. עם כל הטוב הזה – הולכות ומתרבות אפשרויות הבילוי בעיר.

עיריית חולון ומרכז העסקים עזריאלי חולון פותחים את האביב בסדרת הופעות חגיגית במיוחד. במשך שבוע ימים יתקיימו הופעות חיות של מוזיקה ישראלית עם מיטב האומנים: שלומי שבת, עידן עמדי, נתן גושן, החברים של נטשה, קרן פלס וזהבה בן. לטובת עידוד העסקים המקומיים, יכלול כרטיס המופע גם שובר של 50 שקל לשימוש במגוון המסעדות והחנויות במתחם עזריאלי.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

לרכישת כרטיסים לחצו כאן



בנוסף לאירועים אלה, יתקיים פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון:

יום שלישי, 30/3 , שעה 16:00 – "באביב את תשובי חזרה" – ערב הצדעה למשורר והמתרגם אבי קורן שנפטר החודש.  קורן אחראי לכ-500 שירים בזמר העברי כולל שירי הלהקות הצבאיות וכלה בתרגומים רבים למחזות זמר כמו "קברט", "גבירתי הנאווה" "ברנשים וחלומות" ועוד. בערב יתייצבו על במה אחת חבריו: חני נחמיאס, דודו פישר, ששי קשת ושולה חן ויצדיעו לעשייתו המוסיקלית. הנחיה ושירה: מיקי קם.

יום שלישי,  30/3,  שעה 21:00 – "כי האדם עץ השדה" – מופע משירי נתן זך ז"ל – ערב בהובלת נורית גלרון. אורחות: ריקי גל ורז שמואלי –  ב-6 בנובמבר 2020 בגיל 89, הלך לעולמו נתן זך חתן פרס ישראל ומי שנחשב לאחד המשוררים הגדולים של השירה העברית המודרנית. נורית, גלרון, שתוביל את המופע וביצעה במהלך הקריירה שלה כמה מהטקסטים המופלאים של זך. במופע תתארחנה גם ריקי גל  ורז שמואלי, בוגרת העונה הראשונה של The Voice ושחקנית תיאטרון.

יום רביעי, 31/3 21, שעה:21:00 –  "לשיר זה כמו להיות ירדן" – 90 שנה להולדת נעמי שמר. עם: יהורם גאון, הכול עובר חביבי, שלומית אהרון, קובי מרימי ותמר גלעדי.  מנחה ושרה: רומי דלומי. זהו מופע מחווה למשוררת הלאומית לציון 90 שנה להולדתה.  ערב שכולו נוסטלגיה, השזור בשיריה הנצחיים: חורשת האקליפטוס, לשיר זה כמו להיות ירדן ועד בוראות המים, שירי אהבה וגעגועים למולדת, טבע ונוף. עורכת ומפיקה: נעמי אטיאס.

יום רביעי, 31/3 שעה 17:00 – "רועים ושושנים" – אנסמבל גלעד אפרת בשירי רועים וטבע – מארח את: חני ליבנה ואופירה גלוסקא.  האנסמבל עם אורחיו, יבצעו שירים של המלחינים: עמנואל זמיר, יוסף הדר,  ידידיה אדמון, דניאל סמבורסקי ודוד זהבי אשר כתבו בעיקר שירי רועים ושירי טבע. כל השירים יבוצעו בעיבודיו הייחודיים של המוסיקאי גלעד אפרת, המתמחה בעיבודים לקלאסיקות ישראליות.

יום חמישי, 1/4, שעה 21:00 – 50 שנה לאלבום המופת "בדשא אצל אביגדור"- ומיקי גבריאלוב חוגג 70 שנה. עם: אסתר רדא, מוני מושונוב, אבי גרייניק, עידן אלתרמן ושירה גבריאלוב-  "אני ואתה נשנה את העולם", "בדרך לגימנסיה", "אני אוהב לישון" – הם רק חלק מהשירים שנכללו באלבום מופת זה שיצא במאי 1971 והכה בתדהמה את עולם הזמר הישראלי. האלבום נחשב לקלאסיקה ולאחד הטובים שהקליטו אריק איינשטיין ז"ל ומיקי גבריאלוב.

יום חמישי  1/4, שעה:17:00 – עושים כבוד למשפחת בנאי– אנסמבל טרמולו עם קרן הדר.  אורחים: נתן דטנר, אורי בנאי –הגשה יוצאת דופן של שירי משפחת בנאי בביצוע אנסמבל טרמולו ואיתם על הבמה מהבנאים: אורי בנאי. שיתוף פעולה שיסודותיו נטועים במוזיקה קלאסית והמשכו בקלאסיקה ישראלית. על הבמה עשרות כלי הקשה: מרימבות ותופים, פעמונים וקסילופונים, כלי חיכוך צפצוף, נקישה ועוד.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר